Luchy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tenkte at jeg skulle spille FC2 online idag, men jeg får rett og slett ikke til med å lage en profil. Har allerede en konto på ubi.com bare sånn at det er sagt. Jeg har prøvd med samme brukernavn/passord når jeg skal lage en profil, men ingenting fungerer. Har skrevet inn koden du trenger med både store og små bokstaver, men får bare opp at Far Cry 2 online ikke er tilgjengelig og etter det kommer det opp at jeg har skrevet noe feil. Har søkt på dette forumet og google, men ingenting har hjulpet så langt. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du må opprette en ny mailadresse før du kan opprette ny konto. Ellers er Ubi siden noe ufattelig knotete greier, brukte lang tid på det samme selv. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Hva mener du med å opprette en ny mailadresse? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Beklager, det var jeg som misforsto førsteposten. :/ Trodde du mente å opprette en ny Ubisoft konto, ikke en ny far Cry 2 profil på den du allerede har. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Det som er problemet. Når du velger å lage en Profil online så står det jo at du først må registrere deg på ubi.com. Da anntar jeg at det er samme brukernavn/passord du må bruke for å lage deg en FC2 profil, men får det bare ikke til å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå