Brekki Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kjøpte for en tid tilbake Creative Sound Blaster X-Fi Surround 5.1, for å kjøre z-5500 på min nye bærbare maskin. Lyden er ikke noe å si på, bortsett fra at lyden er litt forsinket i forhold til bildet. Når jeg hører på musikk bryr jeg meg ikke så mye om det, men når jeg skal se på film, spille spill, YouTube osv, er det utrooolig irriterende Noen som vet hva det kan være og hvordan jeg mulig kan fikse det? Lenke til kommentar
musiclifehihi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som vet hva det kan være og hvordan jeg mulig kan fikse det? Det finnes mye problemer med dette kortet, ta ett kjappt søk på nett, vil du finne flere tråder hvor brukerne deler sin erfaring. hva slags data har du? har du vista? Lenke til kommentar
Brekki Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Acer Aspire 7730G Vista 32 bit Fant ikke noe løsning på latency problemer på nettet Lenke til kommentar
musiclifehihi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Det ser ut som en ok maskin, Intel Core 2 Duo T6400 2 ghz? Lydkortet har du satt in etter du kjøpte pcen? Eneste jeg kan tenke meg er at lydkortet sluker krefter fra dataen som den ikke har og at dette går ut over pc. Jeg har truffet på noe av samme probleme dog en mye dårligere maskin her var problemet når jeg redigerte film fra kamera til pc, fikk dropped frames og så senere på opptakene at bildet ikke passet med lyden. jeg er ingen ekspert på feltet men tror det kan være noe med ytelsen på begge problemene når du spiller musikk bruker du al ytelsen til musikk mens når du spiller/ser på film sluker du ekstra mye av dataens krefter. Endret 3. februar 2009 av musiclifehihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå