panikk! Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Fikk på nytt varsel om inkasso og stegning av linja mi selv om jeg faktisk har levert dem bevis på at jeg faktisk har betalt fakturaen det gjelder. Så til slutt ble jeg ganske irritert på dem og sendte dem følgende mail... Judge by yourself : "Varsel om inkasso og stegning. Purrenr: 01280805200075. Kunde : Rune Andre Kjølaas, 7030 Trondheim Mottok varsel om stegning allerede i mars og sjekka med nettbank og det viste seg at jeg hadde betalt. Tok kontakt med kundeservise og henviste til dette. Fikk banken til å fakse over kopi av overføringene som hadde skjedd. Alle regningene har blitt betalt, enda så blir jeg purret og sendt til inkasso (fikk først inkassovarsel i mars) selv om jeg allerede har dokumentert at jeg har betalt disse regningene. Hvis det viser seg at jeg får kuttet linja den 18 så går jeg til forbrukerombudet og tar opp saken med dem. Har siden jeg bestilte adsl i januar i fjor bare hatt trøbel med dere, forsinkelse på blandt annet 6 måneder på linja. For min del mener jeg at dere allerede har greid å brutt kontrakten på flere punkter... Over igjen til saken: Dokumentasjon har blitt sendt via mail (kopi av nettbank) , via faks fra min bank melhusbanken, og gjennom deres kundetelefon. At jeg må bruke tid på en feil som er deres er ikke riktig, dere er ansvarlig for å levere et produkt som jeg betaler for, og jeg regner som direkte svindel å prøve å inkreve en faktura som allerede er betalt. Fortsetter dere å kreve betaling for noe som jeg allerede har betalt (har beviser på mine transaksjoner) blir jeg nødt til å ta saken videre, i første omgang forbrukerådet, eventuelt tv2 hjelper deg og til slutt foran økokrim. Til slutt og ikke minst er det ikke for lite å be om en ordentlig sørvis fra deres side og at dere ordner opp så fort som mulig i dette rotet." Har bare hatt rot med Nextgentel i det siste, linja er jævla bra, men selskapet er noen rothoder... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har hørt flere som har hatt samme trøbbel som deg med NGT...men det har ikke jeg Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Høres utrolig irriterende ut....stå på ditt :wink: Har ikke hatt noe problem med dem tideligere jeg heller men det er jo klart at du må gi klar beskjed til dem for de feil de måtte gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå