Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noe forbanna på Nextgentel!

Anbefalte innlegg

Fikk på nytt varsel om inkasso og stegning av linja mi selv om jeg faktisk har levert dem bevis på at jeg faktisk har betalt fakturaen det gjelder. Så til slutt ble jeg ganske irritert på dem og sendte dem følgende mail...

Judge by yourself :

"Varsel om inkasso og stegning. Purrenr: 01280805200075. Kunde : Rune Andre Kjølaas, 7030 Trondheim

Mottok varsel om stegning allerede i mars og sjekka med nettbank og det viste seg at jeg hadde betalt. Tok kontakt med kundeservise og henviste til dette. Fikk banken til å fakse over kopi av overføringene som hadde skjedd. Alle regningene har blitt betalt, enda så blir jeg purret og sendt til inkasso (fikk først inkassovarsel i mars) selv om jeg allerede har dokumentert at jeg har betalt disse regningene. Hvis det viser seg at jeg får kuttet linja den 18 så går jeg til forbrukerombudet og tar opp saken med dem. Har siden jeg bestilte adsl i januar i fjor bare hatt trøbel med dere, forsinkelse på blandt annet 6 måneder på linja. For min del mener jeg at dere allerede har greid å brutt kontrakten på flere punkter...

Over igjen til saken: Dokumentasjon har blitt sendt via mail (kopi av nettbank) , via faks fra min bank melhusbanken, og gjennom deres kundetelefon.

At jeg må bruke tid på en feil som er deres er ikke riktig, dere er ansvarlig for å levere et produkt som jeg betaler for, og jeg regner som direkte svindel å prøve å inkreve en faktura som allerede er betalt.

Fortsetter dere å kreve betaling for noe som jeg allerede har betalt (har beviser på mine transaksjoner) blir jeg nødt til å ta saken videre, i første omgang forbrukerådet, eventuelt tv2 hjelper deg og til slutt foran økokrim.

Til slutt og ikke minst er det ikke for lite å be om en ordentlig sørvis fra deres side og at dere ordner opp så fort som mulig i dette rotet."

Har bare hatt rot med Nextgentel i det siste, linja er jævla bra, men selskapet er noen rothoder...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...