OleEven Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Nå, endelig fått lyktene i hus, Liker Orginal look`n, Men like veldig de røde sotede på bilen.. Men skal vel begynne og montere litt snart, så får vel bedre inntrykk da jeg får bakfanger på osv.. Liker disse litt kjenner jeg! Vad tycker folket?? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Helrøde så tøffe ut! Lenke til kommentar
OleEven Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Drømmen!! Endret 23. februar 2009 av OleEven Lenke til kommentar
OleEven Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Prøvde å få litt lys i baklyktene, men ford er jo konge på el feil da.. så må feilsøke litt, fikk venstre lykta til å fungere, Men høyre lykta vil ikke helt, Må enten være den lykte innsatsen, der polene er litt rustene eller selve ledningen fra bilens lednings nett. Skal prøve å få pusset ned de polene så det blir bedre kontakt. Hater sånn el feil. Ser så dumt ut. Eller fikk jeg fjernet limet fra emblene på bakluka, også skulle jeg prøve å polere litt, men all polishen var jo fryst til is.. uff.. Trenger varmt sted og stå.. BRRR! Endret 20. februar 2009 av OleEven Lenke til kommentar
OleEven Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Liten Update. Har ikke fått gjort mye i det siste, Men får til litt innimellom. Fikk Polert baklyktene jeg har bestemt meg for å bruke. Ble ganske strøkene! Før polering. Fikk satt på et klistremerke også! Ble litt utydelig, men det skal stå: "Driver under the influence of ELVIS PRESLEY" Etter Polering! Ble greit. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Liten Update. Har ikke fått gjort mye i det siste, Men får til litt innimellom. Fikk Polert baklyktene jeg har bestemt meg for å bruke. Ble ganske strøkene! Veldig snasent Var det mye strev og polere lyktene? Lenke til kommentar
OleEven Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Var det mye strev og polere lyktene? Nei, dra på med den polishen jeg kjøpte, 155,- flaska. La polishen bli tørr på overflaten da du har polert den ut, pleier og holde å vente i ca 2-4 minutter avhenger av temperatur, men greit og ha en værtfall 15 grader der man driver. Også tar du en tørr polerduk eller microfiber klut og polerer av, med langsgående bevegelse. Minsker Zwirls eller "polerings riper". Gjenta prosessen 2 ganger, Så er du der. Eventuelt: legge ny klarlakk hvis dem er litt "slitte" Puss ned med 1000 eller 1200 papir og legg på klarlakk. Er IKKE lakkerer men dette har jeg grei erfaring med iværtfall.. Jeg la ikke klarlakk på disse. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Var det mye strev og polere lyktene? Nei, dra på med den polishen jeg kjøpte, 155,- flaska. La polishen bli tørr på overflaten da du har polert den ut, pleier og holde å vente i ca 2-4 minutter avhenger av temperatur, men greit og ha en værtfall 15 grader der man driver. Også tar du en tørr polerduk eller microfiber klut og polerer av, med langsgående bevegelse. Minsker Zwirls eller "polerings riper". Gjenta prosessen 2 ganger, Så er du der. Eventuelt: legge ny klarlakk hvis dem er litt "slitte" Puss ned med 1000 eller 1200 papir og legg på klarlakk. Er IKKE lakkerer men dette har jeg grei erfaring med iværtfall.. Jeg la ikke klarlakk på disse. Ok, syns det ble veldig bra. Så nesten ut som helt nye lykter. Fikk litt lyst til og prøve det på lancern min når jeg så resultatet hehe Lenke til kommentar
OleEven Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Fått tak i eksosanlegg & tanklokk. Takk Benny! Poster bilde imorra! Skal få gjort litt imorra.. Prøve hvertfall.. Lenke til kommentar
OleEven Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Fått vaska & Polert eksosanlegget, Vaska matter & Spoiler, grunna tanklokk, polert framlykter IKKE fornøyd, Men tenkte på og legge gul transparent film på dem, Det kan bli tøft! Eksosanlegget er av type: BOMZ? he he Eksosanlegg før: Eksosanlegg etter: Tanklokk etter grunning. Hva tycker folk om eksos?? Lenke til kommentar
OleEven Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Prøve montert.. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva syns dere? Det ble bra! ble blankt for og si det sånn Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Passer dårlig på en 2 liter sier synes nå jeg da. Er for stor til at det i det hele tatt blir pent. Men alle har sin mening. Var forskjell før og etter polering ja! Lenke til kommentar
OleEven Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Er veldig usikker, Mer lyst til og bygge meg brumbrum eksos, bare "litt" mindre.. hadde det vært cossie kunne det vært tøft men.. Men vi får sjå!! Lenke til kommentar
OleEven Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Hvis noen er intressert i bilen kan den taes som delbetaling i kjørbar vw boble.. vil gjerne ha veteran til sommeren! Knall ungdomsbil dette her! Lenke til kommentar
Mordii Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hei ! Veldig fin Sierra Har en selv, 86 modell. 2.0 L - Leter etter front bumper og rear bumper si ifra hvis du vet om noe. Er prosjekt min å ! Hehe^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå