Gå til innhold

hjelp med drivere

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg leter etter drivere til belkin 802.11g f5d7000 nettverkskort. ja jeg har søkt på google. jeg sjekker om siden er trygg, laster ned noen som ifølge beskrivelsen passer, det står drivers eller noe. når jeg installerer det så er det hele programmet og ikke bare drivere.

jeg installerer det og velger at maskinen skal av, så setter jeg i kortet og starter igjen, men da vil den lete etter drivere på nettet(som ikke går når jeg ikke får nett!!!) eller finne på en CD, som jeg ahr men den er vist for gammel og det funker ikke når jeg installerer fra den.

det gikk før men ikke nå.

dette ble bra rotete, men jeg håper noen kan hjelpe meg å finne bare drivere til belkin 802.11g f5d7000 nettverkskort.

takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

åh takk :D

...men nå lurer jeg bare på hvilken som blir rett, det var fryktelig mange og jeg har ikke så mye peiling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg skjønner lite nå. jeg lastet ned "F5D7000 - Driver - Version 8xxx" http://www.belkin.com/support/article/?lid...01&scid=221

jeg var ganske sikker på at det var en driver bare, men det var hele programmet.

å installere programmet fra platen går bra. da skal man installere fra platen,slå av sette inn kortet, for så å starte å la den installere mer fra platen.

hvordan kan jeg gjøre det med filen jeg har lastet ned?

finnes det drivere som jeg installerer ETTER at jeg har installert kortet og programmet. bare en fil jeg trykker på og installerer enkelt? lyddriverne var så enkle.

Lenke til kommentar

Certificate of Compliance vet jeg ikke hva er.

Det skal bare være å laste ned denne filen.

Du kan gjerne kjøre denne før du setter inn kortet. Etter å ha installert filen. Kobler du til kortet og starter maskinen. Da burde windows finne den riktig driveren til kortet.

Om kortet allerede er montert kan du installere filen, og restarte. Da kan det hende windows finner driveren. Ellers så går du inn i enhetsbehandlingen og finner kortet som sikker står med ett gult utropstegn. Klikk på dette og søk etter driver.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg regner med at jeg må i enhetsbehandlingen. hvordan kommer jeg dit?

jeg har lastet ned filen før og skal prøve den nå.

jeg har installert sowtwaren til kortet og kortet så skal prøve filen da.

edit: trykte på fila og lot det gå. jeg fikk beskjed om å slå av maskinen å sette i PCI kortet. det står jo allerede i.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...