dan83 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 tatt med s6500fd + raynox dcr-250 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 mulig den ene bilde er litt for mørkt, så legger ut en litt lysere versjon: Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Aww.. mere slikt ja. Er jo nesten synd at jeg ikke har sånne krabater i huset - de stakkarslige små som klarer å overleve her er ikke mye å ta bilder av. Jeg holder en knapp på det første bildet. Fine komplimentærfarger. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Nesten synd? Huh... Hadde brent ned huset om jeg hadde hatt i nerheten av en slik en her... Hvor i all verden finner man disse, så vet jeg hvor jeg ikke skal.. Er det kun meg som sitter med varige skader etter Arachnophobia i fra mine yngre dager:) Ang bilde, har mest lyst og hoppe på pc'n... Neida, syntes bildet passer til tittelen. Lenke til kommentar
vimsejenta Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Pene bilder av en ekkel skapning. *Frysninger*! Glad det ikke er sånne innenomhus her, og ute er det for kaldt til at de overlever.. Likte godt blåfargen i det første bildet så det er min favoritt. Det gir litt ekstra til edderkoppens farger. Nr to av nr to var også bedre - den lysere versjonen. Min mening Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 se så store søte øyne=) Ja, særlig. Jeg tenker på en annen kategori dyr når det snakkes om "søte" må jeg bare innrømme. Bildene er imidlertid bra, begge fungerer godt for meg. Den siste, lysere versjonen var også bedre enn den forrige. Det største problemet, er at det blir vanskelig å oppfatte motivet skikkelig når det henger opp/ned. Selv om det blir "feil", så ville jeg kanskje snudd bildene for å gjøre de lettere å oppfatte. Mine forslag ville i så fall være å snu det første 180o og det andre enten 90o eller 180o. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 takk for tilbakemeldingene, har enda en "søt" krabat her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå