humancoreiii Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ok så jeg trenger noen gode bokanbefallinger, her er en liste over bøker jeg nylig har lest så dere kanskje skjønner i hvilke baner jeg vil Bram strokers Dracula The strange case of dr jekyll & mr hyde Jack the ripper, portrait of a killer Dan Brown Bøkene (lest flere ganger ) -Digital Fortress -Angels & Demons -The Da Vinci Code -Deception point Hitchhikers guide to the galaxy selvsagt... og en del star wars bøker.. Noen som har noen gode bøker å anbefalle i en eller annen likhet til disse? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Om du liker Dracula, Jeckyl & Hyde og Jack The Ripper kan du vel lese Frankenstein? Warhammer: Vampire Wars: The Von Carstein Trilogy har også fått meget bra kritikker, men jeg har ikke fått tid til å lese den ennå. Jeg vet, den har Warhammer i tittelen, men hva så? Gjør deg selv en tjeneste og overse det et øyeblikk. Liker du Dan Brown kan du for eksempel lese Rule Of Four av Ian Caldwell og Dustin Thomason, The Historian av Elizabeth Kostova, The Last Templar av Raymond Khoruv og Pakten's Voktere av Tom Egeland. I den rekkefølgen. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 takker skal se over det. tenkte å skaffe frankenstein faktisk aldri lest en warhammer bok så kanskje prøve Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Warhammer i seg selv er stort sett vanlig fantasy (tenker selvsagt på Warhammer, ikke Warhammer 40.000), men Vampire Wars handler mer om vampyrer og sånt. Det er egentlig tre bøker, men de er samlet i en, og har en forhistorie og en liten historie i midten et sted. Jeg leste forhistorien, og den lovet svært bra. Ellers kan du lese Warhammer: The Vampire Genevieve om du liker vampyrer og fantasy, og denne kan sterkt anbefales. Riktignok er det som sagt fantasy, men det merker man fint lite til. Edit: Vampire Wars: http://www.amazon.co.uk/Vampire-Wars-Carst...r/dp/1844165396 Endret 2. februar 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 The Rule of Four er ganske interessant, driver med den nå god anbefalling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå