b-real Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Warning: This post may not be suitable for adults. Today’s Word Of The Day is うんち (unchi). That’s Japanese for poop. Last weekend, my wife and I went to the Confectionary Exposition in Himeji, and on the way back to the car we saw this sign: Here is what the sign says: Everybody come and play! Come and look! We have poop books! Rabbit: It’s shit time! Gorilla: Come and see my shit too! Elephant: Animal shit is here yo! See it. Touch it! Smell it! Explore! Can you guess what animals made this shit? (3 pictures) Himeji Museum Of Literature, Special Exhibit. April 1st-May 18th Les mer her Jeg har ikke ord, dette her er bare ufattelig bra Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hahaha, ja hvorfor ikke. Mye av det vi vet om dyr og deres adferd, diett osv er data som er samlet inn ved hjelp av analyse av dyrenes ekskrementer, det er jo bare naturlig at det også finnes barnelitteratur om emnet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og folk lurer på hvorfor japansk sexindustri er så drøy .. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva er det med japanere? Det er bare sykt og virker som en slags syk parodi Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spørsmålet er jo egentlig om det ikke er vårt samfunn som er sykelig opptatt av at dritt og bæsj er noe man ikke snakker om. Det er vel offentlig godtatt av f.eks pene jenter hverken fiser eller driter Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hodene bak denne utstillingen har helt sikkert tenkt i de samme baner. Endret 3. februar 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spørsmålet er jo egentlig om det ikke er vårt samfunn som er sykelig opptatt av at dritt og bæsj er noe man ikke snakker om. Det er vel offentlig godtatt av f.eks pene jenter hverken fiser eller driter Er litt enig her ja. Jeg mener så klart synes jeg dritt, promping kall det hva du vill er ekkelt, og en ganske sentral grunn til det er jo selvfølgelig lukten og hvordan det ser ut. Men så kan man jo spørre seg selv om det hadde vært like ekkelt vis folk var litt mer, ehm, "åpne" rundt dette, om man faktisk hadde synes det var like ekkelt vis det var "sosialt" akseptert og prumpe når du var ute, eller gå å drite mens du er på date osv. Jeg tviler sterkt men det hadde gjort en del ting litt enklere off av meg. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Japan blir jo etter hvert en parodi på seg selv. Dette er i overkant creepy. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er litt fan av det japanske ordet for bæsj, jeg. "Unchi". Mer enn bare litt onomatopoetisk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 haha, syke greier. nesten så eg må ta meg en tur på det museumet ja! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Det er vel offentlig godtatt av f.eks pene jenter hverken fiser eller driter Say what, det gjør de vel ikke nei?? Hahah diggbart minne å ha derfra Endret 5. februar 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå