Ozelot Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Nå har jeg endelig spart opp nok peng til å legge til litt vifter i mitt chieftec kabinett. Har planer om å kjøpe Zalman MFC1(?) viftestyrer og legge til 1x 120 mm delta vifte og 4x 80mm av samme merke.. Er de noe jeg bør tenke på ?? Siden jeg kommer til å ha ganske mye ampere og watt som fyker avgårde...så lurer jeg bare på om det er noe jeg bør tenke på...siden 120mm trekker 2 ampere... (Ville ikke legge ut 1000-1500 på utstyr jeg ikke kunne bruke..derfor denne posten) Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Strøm!! Alt dette kommer til å trekke litt mere strøm enn vanlige vifter Blir sikkert grei kabinett temp med den kjølingen. blir det ikke mye bråk fra 120mm , selv om du kjører på 5v?? Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 99,9% lydløs på 3V Testa min Delta 120mm med to batterier ( :o ) som da tilsammen ble 3V.. Om disse ikke leverte nokk W vet jeg ikke, men det kan jo godt tenkes at det var grunnen.. Flyttet bra med luft gjorde den også!! :o Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 På så lav spenning så vil nok mottrykksegenskapene reduseres en del. Og med tanke på regulatoren så må du passe på at den faktisk tåler den syke strømmen Deltaene vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå