Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex når dama har mensen ...


Jakoozie

Har du sex når dama har mensen?  

316 stemmer

  1. 1. .

    • Ja
      109
    • Nei
      155
    • Har ikke sex/annet
      52


Anbefalte innlegg

Først og fremst, tamponger er IKKE laget for å ha sex under mensen!! Hehe, fikk meg en god latter nå, beklager.. Men, man kan jo ha sex med egg oppi der (vib), så det er nok ikke noe problem.

 

Ser heller ikke problemet med sex under mensen, de første to dagene er det kanskje ikke helt aktuellt pga smerter, men resten, big deal? Også enig i at kun i forhold, ikke ons.. Dusj er selvfølge før og etter, og tar man et håndkle i sengen så blir det minimalt med gris. Ikke så lurt å prøve en haug av stillinger, men sex får man jo! ;)

 

Kan heller ikke skjønne at noen synes det er ekkelt med fruens kroppsvæsker, man er da oppi der ellers, og det er da ikke "møkkete" det som kommer ut. Må da være mye mer grisete å tenke på hva man dypper den i når man har analsex.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

Ja takk, sier bare jeg.. Er ekstra kåt den uka uansett, og man har en utrolig økt følsomhet nedentil (hvertfall jeg) som gjør at ting kjennes tusen ganger bedre ut..

Lenke til kommentar

Gjort dette en gang, egentlig bare siden det står i "må prøves"-lista i bakhodet mitt. Det føltes akkurat som normalt det, eneste forskjellen var at jeg trengte grundigere vask etterpå

 

Hadde gjort det igjen, ser ikke hvorfor folk ser på det som skittent. Det er bare litt slim og blod

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354

Har lekt litt brannbil ja, i løpet av forholdet ;) Har bare heve ett håndkle på senga og satt i gang.

Men de dagene eg blør mye vil eg ikkje være "slem", så da gir eg heller en blowjob og/eller handjob for gubben min :)

Endret av medlem-87354
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...