Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex når dama har mensen ...


Jakoozie

Har du sex når dama har mensen?  

316 stemmer

  1. 1. .

    • Ja
      109
    • Nei
      155
    • Har ikke sex/annet
      52


Anbefalte innlegg

Heisann! Dette er et spørsmål først og fremst rettet mot dere som er i fast forhold. Er det greit å "kjøre brannbil"?:p

Hadde vært greit, mener jeg, om en mod kunne ha fikset en poll/undersøkelse.

 

Personlig synes jeg det er litt ekkelt, men er ikke helt enig med meg selv. Samme kan vel sies om dama ;)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
dama mi har ihvertfall hatt tendes til å være ekstremt mye kåtere når hun vet at hun egentlig ikke KAN få seg noe.

 

Akkurat dette gjelder vel de fleste kvinnfolk vil jeg tro. Da det er masse hormoner i sving for kroppen er fra naturens side mest frukbar eller noe sånt under mensen. Merker det selv på dama at hu blir mer kåt i den perioden, men å kjøre brannbil er ikke noe verken jeg eller henne har lyst til å prøve enda i alle fall.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Dersom man har dusj hvor det er plass til to, så er det sikkert det. Men å herpe i stykker det stakkars lille dusjkabinettet jeg har, blir litt vel desperat :p

Lenke til kommentar
dama mi har ihvertfall hatt tendes til å være ekstremt mye kåtere når hun vet at hun egentlig ikke KAN få seg noe.

 

Akkurat dette gjelder vel de fleste kvinnfolk vil jeg tro. Da det er masse hormoner i sving for kroppen er fra naturens side mest frukbar eller noe sånt under mensen. Merker det selv på dama at hu blir mer kåt i den perioden, men å kjøre brannbil er ikke noe verken jeg eller henne har lyst til å prøve enda i alle fall.

 

Fruktbar når dama har mensen?? Har nåkk bommet litt der.

Jeg synes det er helt greit så lenge dama kommer rett ut fra dusjen.

Men det blir ikke noe forr spill med tunge eller fingrer. Da er det bare tut og kjør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

 

 

Fruktbar når dama har mensen?? Har nåkk bommet litt der.

 

Jaja. Hu blir fresh og oppfrisket der inne i livmora i alle fall og det blir redegjort for et nytt egg. Har ikke akkurat lest all verden som har med mens å gjøre, da jeg generelt synes det er ekkelt.

Nok btw.

Lenke til kommentar

 

 

Fruktbar når dama har mensen?? Har nåkk bommet litt der.

 

Jaja. Hu blir fresh og oppfrisket der inne i livmora i alle fall og det blir redegjort for et nytt egg. Har ikke akkurat lest all verden som har med mens å gjøre, da jeg generelt synes det er ekkelt.

Nok btw.

 

Nei, neineinei..

 

Mensen får kvinner fordi at et egg ikke er blitt befruktet, og egget drar derfor sin vei, sammen med masse slim som skulle holde egget/barnet på plass om hun ble befruktet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Blødningen oppstår når et modent egg, som er en kvinnelig kjønnscelle, frigjøres fra eggstokkene (ovariene) under eggløsningen (ovulasjonen) og egget ikke blir befruktet av sæd fra en mann. Istedenfor å feste seg til livmorslimhinnen, blir det ubefruktede egget da skylt ut sammen med hinnen og blod.

 

Jaja.. Tolket det nesten på samme måte som en oppussing av stua jeg. Dersom man ikke får folk til å oppholde seg der, så pusser man opp. :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...