Gå til innhold

Kjøpe brukt tv eller billig flatskjerm

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg ca 32" tv til maks 2000-3000kr. Siden det er så lite budsjett tenkte jeg brukt tv. Trenger ikke å være flat skjerm, skal brukes til å se film via pc og muligens gaming via pc. Er dagens "billige" flatskjermer bedre enn store, klumpte og datidens dyre tver fra ca år 2005?. Her er noen eks. billig flatskjerm, store gammle tver: PHILIPS, hitachi, og en til phillips

Andre forslag eller ideer? :)

Endret av Thomaszz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok har bestemt meg for en billig flatskjerm. Men for å ikke å ta den første og beste skikket jeg litt mer rundt og kom fram til en Tatung 32", fant og en test av den fra 26.11.07.

Men nå vet jeg ikke hva jeg skal velge, hva syns dere Teco'en eller Tatungen? Her er en test av Teco'en

VGA-inngangen på Tatungen støtter dessuten såkalt 1:1 pikseladressering, som gir best bilde ved PC-bruk. Vet ikke om Teco'en gjør det samme. :hmm:

Endret av Thomaszz
Lenke til kommentar
ok har bestemt meg for en billig flatskjerm. Men for å ikke å ta den første og beste skikket jeg litt mer rundt og kom fram til en Tatung 32", fant og en test av den fra 26.11.07.

Jeg har den TV-en (Tatung V32MCAK), jeg er godt fornøyd, jeg kjøpte den i november 2007. Tatungs 32" har mange entusiastiske eiere, sjekk gjerne denne lange tråden.

Men, dette er en en "gammel" modell. For en bare litt mer får du avløsermodellen V32MAAK som kom på markedet ett år seinere. Forskjellen er litt bedre kontrast, og litt bedre responstid.

Dersom MAAK ellers har like god lyd- og bildekvalitet som MCAK, bør den være et godt valg - de innvendingene jeg har mot min, er nettopp at kontrasten kunne vært litt bedre - når svart er stilt passe svart, er det vanskelig å skille skispor i hvit snø, og når TV-en er stilt så man ser detaljene i lyse partier, blir svart litt grålig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...