Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Penisproblemer.. - Need i say more?

Gjest ProblembarnxD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter
Enkel løsning: Ikke dra forhuden tilbake før du setter på gummi. Jeg vet det står på pakka at du skal gjøre det men du ser jo at det ikke funker så da må du prøve noe nytt. Dra forhuden så langt *fram* du klarer før du setter på kondomet, litt tricky kanskje men finn fram noen kondomer og tørrtren litt på forhånd så får du det nok til. wink.gif

Hehe takk for tipset, verste er at det funka, ihvertfall til en viss grad. xD

åssen er det når du tisser?

Haha, hva er det for et spørsmål, det er ikke noe problem det hehe, bare å trekke forhuden svakt bakover det hehe..

Kanskje jeg burde si det til ho nå, så ho ikke blir så overrasket på fredag,

kjenner ho jo såpass godt, og det er jo ikke noe stort praktisk "problem" Sånn jeg kjenner ho tror jeg ikke ho vil bry seg så mye. Men en kan jo aldri vite.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*
Du trenger absolutt ikke kutte på forhuden for å fikse det problemet. Mange sliter med trang forhud, men det er veldig enkelt å løse.

Ta deg et varmt bad, strekk forhuden fram og tilbake mens du ikke har ereksjon, fortsett slik nokså ofte og du finner raskt ut at forhuden er utrolig elastisk. Når du kan ta den tilbake mens den er slapp så går du til neste steg, å ta den tilbake når du har ereksjon.

Hjelper dette også mot kort/stram streng under penishodet?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...