Gjest ProblembarnxD Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har et problem.. Vet neimen ikke hvordan jeg skal starte jeg, så jeg bare begynner et sted. Det har seg nemlig sånn at naturen muligens ikke var helt i sine fulle fem da jeg ble skapt.. Har et problem som er meget meget irriterende. Spessielt nå, for skal ha jentebesøk i helga, så hadde jo vært greit å kanskje finne litt ut av hva jeg kan gjøre Så, det har seg nemlig sånn at jeg tror jeg har altfor mye forhud på penisen, det å bruke en kondom er umulig/svært vanskelig, for den tykke/lange forhuden bare skyver den av med en gang.. Når penis er erigert så er det fortsatt et godt stykke med forhud forran penishode, og det holder seg ikke bak hodet når jeg drar det ned. Dere kan jo selv se hvordan dette skaper problemer.. Hehe... Men jadda, som om ikke det var nok, så har jeg et problem til.. I tilegg til å ha unormalt mye forhud, så krummer den også ganske kraftig mot venstre. Tror dere dette kan bli et problem? Så.. Hva gjør jeg nå..? Dere ser frustrasjonen min her? For at noe skjer til helga er helt uungåelig. Dette er ikke noe jeg inbiller meg, det kommer til å skje noe.. Har likt denna jenta i over 1år nå. og _endelig_ klarer jeg å få det til å skje noe. Men det eneste hinderet mitt er det jeg har nevnt over.. Så alt jeg har å si er.. Hjelp! xP Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Omskjæring er vel en løsning? Men litt sent om den skal brukes til helgen? Lenke til kommentar
nems Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Som Thor. sa er omskjæring noe du kunne gått for. Du bør strengt tatt ta en snakk med fastlegen din da, og det med krumming er helt normalt, mente jeg leste ett sted at alt under 45 grader ikke er noe problem. Så kjør på Hvis du er sikker på at både du og jenta er uten sykdommer trenger du ikke bruke kondom, hvis ikke så er det bedre å vente. Forklar ståa (no pun intended) så order det seg nok Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Som Thor. sa er omskjæring noe du kunne gått for. Du bør strengt tatt ta en snakk med fastlegen din da, og det med krumming er helt normalt, mente jeg leste ett sted at alt under 45 grader ikke er noe problem. Så kjør på Hvis du er sikker på at både du og jenta er uten sykdommer trenger du ikke bruke kondom, hvis ikke så er det bedre å vente. Forklar ståa (no pun intended) så order det seg nok Med mindre dere planlegger å få et barn ville jeg nok hatt på meg kondom ja... Lenke til kommentar
nems Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja jeg glemte helt bort P-pille.. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takk hehe. HAr bestemt meg for å dra til legen ja, har en time hos hudlegen den 20. Ikke for den grunnen, men vet ikke om jeg kan ta det der i samme slengen? Problemet er at det ikke er før den 20 tho.. Har ingen sykdommer, så det skal ikke være noe problem, jeg bare håper ikke det blir en sånn reaksjon som liksom "wtf er det der?" Hvis dere skjønner hva jeg mener? xP Ho har hatt ihvertfall en partner før som jeg vet om, så er veldig usikker på hvordan ho vil reagere.. Noen som har noen tanker her? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du har det hun vil ha, hun får ta det hun får Lenke til kommentar
nems Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Slapp av så går det bra. Tviler ekstremt sterkt på at hun reagerer i det hele tatt. Hvis hun gjør det så vel, snakk om det:) Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takk for svarene folkens, vi har kjent hverandre lenge nå, så hvis ho skulle reagere, så håper jeg ihvertfall ikke det vil ha noen invirkning. Håper at det lar seg løses ved å snakke om det ihvertfall... For det er det som skremmer meg litt, ja at ho tror jeg kanskje ikke vil være bra nok lenger elns.. Men tror ikke det hehe.. Men vet dere om jeg kan snakke med hudlegen om dette? Eller må jeg til fastlegen for å få fikset det her? Og en siste ting, det med forhuden. Tror dere dette kan skape problemer under "aksjonen"? Altså, jeg er utrolig glad i denne jenta.. Jeg vil at ho også skal ha det bra, ikke at det bare er meg som "får mitt" Hva tror dere ang det..? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du kan jo altids bedøve den så du bruker lengre tid på å bli ferdig, det er heller ikke bare staken som trenger å ta del i aksjonen, dere har andre aktiviteter som fungerer like godt. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er ulike kremer på Kondomeriet som jeg tror funker. Jeg skal hvertfall bruke de når jeg debuterer. Det er greit nok at jeg ikke kommer, men jeg vil ikke komme før dama og være ferdig før dama har fått orgasme. De er jo tross alt mer "gira" på mer etter en orgasme. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hehe, var ikke helt sånn jeg mente. Har ikke noe problem med selvkontroll synes jeg. Så akkurat det skal ikke være noe problem. Tenkte mer i den retning at iom at forhuden ikke er helt som den skal være, at dette kanskje kan skape noen "problemer" eller gjøre så ho ikke får det like godt som ho kunne da.. Er veldig opptatt av at ho skal få det fint. Men vet som sagt at vi kun er begrenset til å bruke "staken". Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du trenger absolutt ikke kutte på forhuden for å fikse det problemet. Mange sliter med trang forhud, men det er veldig enkelt å løse. Ta deg et varmt bad, strekk forhuden fram og tilbake mens du ikke har ereksjon, fortsett slik nokså ofte og du finner raskt ut at forhuden er utrolig elastisk. Når du kan ta den tilbake mens den er slapp så går du til neste steg, å ta den tilbake når du har ereksjon. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er nok ikke så enkelt, er vel snarer motsatt problem jeg har, at den er for slapp/lang.(forhuden altså XP) ikke for trang Funksjonaliteten sjenerelt virker til å være normal, er vel heller utseende jeg bekymrer meg mest om. Ho har jo sett en pikk før enkelt å greit, så det er mulig ho blir overrasket elns, når ho ser, for det er litt uvanlig da.. Har aldri hørt om noen som har dette problemet før.. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du kan ENTEN: Hive deg i det og muligens overraske henne. ELLER: Hive deg til legen, og sjekke opp penis. Han/hun vil kunne fortelle om dette er normalt, om det kan bli/er ett problem, og hvorvidt du burde gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Gjest Penistrekk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har også mye forhud, så mye at det blir en god tupp over penishodet i erigert tilstand. Eneste som skjer med kondom er at forhuden ruller seg opp inni kondomet, ikke noe annet. Av og til gjør den ikke det i det hele tatt. Uten kondom holder forhuden seg på plass under hodet såfremt det er vått nok Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hadde kondomet vært strammere i bunn så hadde det gått, men forhuden skyver liksom av hele kondomet, så det vil ikke bli sittende.. Men har en legetime på onsdag, av en helt annen grunn da, men kanskje jeg kan ta opp dette samtidig? Jævla flaut egentlig å dra dit med det da.. :S Lenke til kommentar
nems Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hehe, vel du kan jo trøste deg med at legen har HELT SIKKERT vært borti lignende før, eller iallfall helt sikkert snålere ting. Ang inngrepet så er det sikkert veldig fortgjort, er vel bare å snippe av overflødig hud.. Må si at jeg ikke er spesiellt sjalu på deg da, kniv + penis = NOWAY! Hehe, bare tuller, går sikkert helt bra det også. Og ja, tror nok du skal slappe helt av ang hva hun føler, ekstra hud nedentil tror jeg nok IKKE er noe minus i senga. Nå er ikke jeg jente selv, så akkurat hvor nøyaktig de kan føle nedentil vet jeg ikke, men tviler iallfall på at hun får det no dårligere av at du har lang forhud.. Lykke til iallfall, og gjør det beste ut av det:) Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hadde kondomet vært strammere i bunn så hadde det gått, men forhuden skyver liksom av hele kondomet, så det vil ikke bli sittende.. Men har en legetime på onsdag, av en helt annen grunn da, men kanskje jeg kan ta opp dette samtidig? Jævla flaut egentlig å dra dit med det da.. :S Enkel løsning: Ikke dra forhuden tilbake før du setter på gummi. Jeg vet det står på pakka at du skal gjøre det men du ser jo at det ikke funker så da må du prøve noe nytt. Dra forhuden så langt *fram* du klarer før du setter på kondomet, litt tricky kanskje men finn fram noen kondomer og tørrtren litt på forhånd så får du det nok til. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå har du også en god grunn og en fin mulighet til å få forhuden din slik du vil =). Skulle gjerne hatt litt mindre selv, men gidder ikke gå til legen siden det ikke er noe stort problem. Jeg har forresten kutta meg i balla før, og det anbefales ikke. Det er ganske vondt. Uansett, lykke til . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg