Eirik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har en Corsair 750w som jeg har sleeva på nytt. Opplever at når jeg jumpstarter den, så stopper den med en gang jeg kobler noe til. Har prøvd å koble på en viftekontroller med en vifte , da holder den hvis jeg jumpstarter MENS den er kobla til, men med en gang jeg skrur vifta ned til rundt 1000rpm, så stopper PSU'en. Noen som vet hva som skjer? Har ikke rørt noe inni PSU'en. Vet også at ATX-kontakten er kobla riktig Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Minimum belastning?! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 PSU'en får for liten belasting og stopper på grunn av dette. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Har prøvd med HK og Disker osv.. stopper fortsatt Endret 2. februar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Løst. Slett tråden Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva gjorde du for å løse det da? (Tråder blir forøvrig ikke slettet, da de kan hjelpe andre med samme/liknende problem). Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Var en tullfeil Kobla feil på 8pin-kontakten som settes i ved CPU. Måtte også ha alle kontaktene på viftekontrolleren i, noe jeg ikke hadde første gang jeg testa... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva vil det si å sleeve en PSU? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Tror jeg svarte deg på det i Antec-kabinett tråden. Det er å tilpasse kablene på strømforsyninga, slik at de passer bedre til dine behov. Som oftest trekker man over nye kabel-strømper for å få det til å se bedre ut. Kablene blir også enklere å jobbe med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå