Martin HaTh Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sitter her og skal lage en nat. fag rapport, men har ikke en "mal" å gå etter. Sliter litt med å begyne fordi jeg skal skrive om et "forsøk" hvor vi bygde hydrokarbomen med et byggesett = 0 hypotese, iallefall ikke en jeg kan finne på. Hvis noen hadde giddi å slengt opp en punktvis forklaring til hva jeg burde ha først osv. hadde det vørt supert. Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tittel på forsøk navn på gruppemedlemmer (hvis aktuelt) og dato Hensikt med forsøket + teoretisk bakgrunn Dette er da litt teori om hvorfor dere gjør forsøket, og en kort innføring i hva det er det handler om og hvordan det fungerer. Dette vil i ditt tilfelle være kort om hvordan hydrokarboner er bygget opp. utstyrsliste utførelse + evt. figur. resultater konklusjon feilkilder Feilkilder kan være før konklusjon, elelr være en del av konklusjonen. Det kommer an på hva læreren din foretrekker Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Perfect Takker Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jeg lærte et fint ord på ungdomsskolen; Hensikt Utstyr Beskrivelse Observasjoner Konklusjon Endret 3. februar 2009 av Haawy Lenke til kommentar
Berga Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er vel IMRaD som er den ''riktige'' måten å gjøre det på. - Introduction - Method - Results and - Discussion Men du bør vel egentlig snakke med læreren din å spørre han om hvordan han vil ha det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå