Aoopoo3 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Heeeei Har en SpeedTouch 546 når jeg skal logge på den må jeg ha brukernavn og passord men vet ikke hva dette er:hmm: Har prøvd: admin admin, funka ikke??? Endret 2. februar 2009 av Aoopoo3 Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Viss jeg husker riktig så er det admin som brukernavn, og ingeting som passord. Lenke til kommentar
Aoopoo3 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Funker ikke med Brukernavn: admin Passord: (ingenting) Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Prøv med Administrator (stor A) og blankt passord. Lenke til kommentar
Aoopoo3 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Prøv med Administrator (stor A) og blankt passord. Funka ikke Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er default. Isåfall er det din ISP som har endret dette. Hvilken ISP har du? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Iflg. Telenor.no er brukernavnet admin, og passord er ADSL passordet. Altså det du logger på med på din hovedmail og PPPoE hos Telenor. Det står i velkomsbrevet du fikk. Lenke til kommentar
Aoopoo3 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Finner ikke velkomsbrevet jeg har fått:( Er det en annen måtte å finne ut hva dette ADSL passordet er???? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Finner ikke velkomsbrevet jeg har fått:( Er det en annen måtte å finne ut hva dette ADSL passordet er???? Ring Telenor kundeservice. Tlf.: 05000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå