Gjest Slettet+212343 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei! har søkt litt rundt og sett at det finnes mange som har stilt spørsmål om streaming til 360 før, men har ikke sett noe nevnt om mitt problem. Jeg har lenge hatt 360'n i nettverk med pcene mine, og har satt opp streaming v.h.a. WM11. genialt system, helt til, nå, da jeg skjønner noenting plutselig! jeg har 360 og 1 vista laptop og en xp pro x64 stasjonær koblet til speedtouch routeren med kabel. Begge pcene vises på video library på xbox'n, men jeg finner plutselig bare videoer på laptopn. når jeg forsøker å koble til stasjoæren, kommer bare "no videos found". det samme gjelder musikk og bilder. hvorfor skal dette plutselig ikke fungere? jeg har sjekket kabler og restartet både router, xbox og pc, men til ingen nytte. Det eneste som har vært endret i nettverket den siste tiden, er da min bror var her med sin laptop og 360 i går. Da koblet han sin xbox til med den kabelen som til vanlig står i min stasjonær, og laptopen ble koblet til en løs kabel jeg har liggende til slike formål. kan det ha skjedd noe med instillinger pga han brukte min "stasjonærkabel" til sin xbox?? kan noen være snill og komme med tips, for jeg er i ferd med å rive ut det siste av håret jeg har igjen på hodet.. Endret 2. februar 2009 av Slettet+212343 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 hvis alt håret blir borte i frustrasjon, er tupe veien og gå! neida men on topic.. jeg har hatt samme problem selv, for en stund siden, kan ikke huske helt eksakt hva jeg gjorde, men det fungerte etter litt miksing og triksing. Begge pc'ene finner xbox'en? Prøv og endre ip'en på xboxen, eller eventuelt, kjører du noe antivirus program på den ene pc'en? Det kan være at dette blokker xbox'en fra og få kontakt med filene dine.. Håper du finner ut av det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 takker så meget for kjapt svar! men jeg fiksa det heldigvis! mer på slump kom jeg på at det kunne funke å restarte delingstjenesten for mediaplayer. og guess what? det funka:) høyreklikk på my computer->manage->services and applications->services. let frem windows media player network sharing service, og velg restart. enkelt, og genialt. dog litt teit at det skulle bli så mye styr av en så liten ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå