Gjest skeeeeptisk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har et tilfelle der jeg er redd for at dømminga av hvilket inngrep som må gjøres må skje i stiv tilstand.. Noen her som har opplevd det? Er ikke helt fornøyd med en operasjon, men mener fortsatt ikke den trenger omskjæring. Problemet vises egentlig bare i stiv tilstand, men er skeptisk til å vise den "stiv" hvis jeg i det hele tatt får den stiv foran urologen? Håper noen kan dele erfaringer Lenke til kommentar
Gjest Guest_female_* Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 selv om jeg hag ingen egne erfaringer med urologer...men 1. så tror jeg, at en urolog skal vite hva du snakker om, hvis du forklarer det. 2. han som urolog får penisen stiv med et enkelt håndgrep. Lenke til kommentar
Gjest skeeeeptisk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan jeg spørre hvordan han kan få penisen stiv med et håndgrep :O? Lenke til kommentar
Gjest Guest_female_* Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan jeg spørre hvordan han kan få penisen stiv med et håndgrep :O? han klemmer blodåren som leder blodet fra penis tilbake til kroppen. på denne måten stivner den ganske fort. jeg så det på tv (jeg vet, ikke alltid en troverdig kilde) i en reportasje om penisoperasjoner. da sjekker legene resultatet før de sender pasienten til å våkne. men som sagt, kanskje det er ikke en gang nødvendig. Lenke til kommentar
Gjest skeeeeptisk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ingen som har egne erfaringer med dette? Hadde vært veldig fint å få noe konkret info :/ er som navnet mitt sier veldig skeptisk til å bestille denne legetimen Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har selv ingen erfaring med dette, men i lærebøker i sexologi står det at i fall en må korrigere penis kirurgisk så tar en med seg bilder av penis når den er stiv. Ta i så fall bilder fra begge sider og oven- og undenfra. Tror helst "knepet" som er beskrevet over er mest filmtriks. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For å få pikken stiv vil urologen injisere en liten mengde veske i svampelegemet. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Å få snoppen opp, er en ting. Men å måtte stå der, med en rockhard boner med mens en mann står å ser på/tar på den kan være et problem ... I allefall et stort problem for meg. Lenke til kommentar
Gjest skeeeeptisk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sammer her :/ Det er nettop derfor jeg er skeptisk, syns det var ille nok å la legen stå å fikle med den, men noe må gjøres.. Har spurt på klara klok, håper jeg får et svar fra noen i faget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå