D.J Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg vurderer å kjøpe en bærbar pc fra netonnet men klarer ikke finne ut om det følger med XP eller Vista, noen som veit det? pcen det gjelder er: http://www.netonnet.no/index.asp?iid=143762 Og om noen har noe erfaringer med netonnet? jeg sendte dem en mail i helga og så på nettsiden at dem garanterte at man fikk svar på mailen dagen etter at dem fikk den, noe jeg ikke fikk ,som jeg syntes var dårlig da dem skriver at dem svarer så fort. så lurer på om dem er seriøse eller om det er noe hobby greier? Erfaringer motas med takk. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Egentlig svenskt, har handlet mye der før, og kan anbefale de på de varmeste. Det er inkl. vista, såvidt meg bekjent selges ikke XP lenger - bortsett fra enkelte billige "Acer Mini" modeller Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Operativsystem: Microsoft Windows Vista Home Premium 32-bit Bare les på Produkt Beskrivelse litt under bildet ogsånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå