Bruker-158599 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei jeg har problemer med innstalering av counterstrike. Den starter også kommer det valgalternativer opp om å innstalere counterstrike. Etter det står den å jobber. Det er det, det skjer ingen ting. Tror det kanskje er driveren... Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Prøver du og installere fra CD/DVD eller laste ned i Steam? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Prøver du og installere fra CD/DVD eller laste ned i Steam? Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Prøver du og installere fra CD/DVD eller laste ned i Steam? CD Jeg fikk starta den ved å åpne cden å trykke på setup Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jepp! Ellers er det kjekt og legge den inn rett fra Steam. Tar jo litt tid, men hadde en CD en gang som ikke funka. Gadd ikke og dra og bytte den, da det igrunn kun er CD-KEY som er nødvendig... Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Jepp! Ellers er det kjekt og legge den inn rett fra Steam. Tar jo litt tid, men hadde en CD en gang som ikke funka. Gadd ikke og dra og bytte den, da det igrunn kun er CD-KEY som er nødvendig... Laster man ned spillet gratis også trenger man bare en cd key`? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Jepp! Ellers er det kjekt og legge den inn rett fra Steam. Tar jo litt tid, men hadde en CD en gang som ikke funka. Gadd ikke og dra og bytte den, da det igrunn kun er CD-KEY som er nødvendig... Laster man ned spillet gratis også trenger man bare en cd key`? En ting til, jeg vet ikke hva jeg har. altså isdn osv... Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bare velg det høyeste du, funker alltid... Du kan legge til CD-key i Steam, så kan du laste ned spillet som er koblet til den Key'en... I tilfelle du mister cd'en og må legge inn på nytt, kan du bruker Key'en... Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Bare velg det høyeste du, funker alltid... Du kan legge til CD-key i Steam, så kan du laste ned spillet som er koblet til den Key'en... I tilfelle du mister cd'en og må legge inn på nytt, kan du bruker Key'en... smart Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jepp! Eller bare logger inn, når man allerde har bruker Noe du sikkert har nå... Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jepp! Eller bare logger inn, når man allerde har bruker Noe du sikkert har nå... JA, Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå