Guggedal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Heisann.. Har planer om å handla inn en opel astra F. Tror det står en 1.6L i den, og jeg lurte på hvordan det hadde vært og putte i en 1.8 eller 2.0L. Noen som vet om forskjeller mellom motorfester, girkasser, ledningsnett osv? Lenke til kommentar
citronen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dårlig ide. Må ha godkjenning fra vegvesenet på effektøkning (mao. du må bytte bremser og stag i tillegg). Selv har jeg liten erfaring med alt annet enn eldre Mercedes, men jeg vil tippe at girkassa er den samme. Tenningsmodul må nok byttes. Bortsett fra det, pleier -90 modeller å være temmelig enkle å ha med å gjøre når det gjelder motorbytte. Ledningene ellers er stort sett det samme. Kjøp deg heller en 2.0 liter, eller lær å leve med effekten av tre ponnier og en sau! Lenke til kommentar
Guggedal Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Såg forran meg en skog med stikk og manglet, ikke passet osv... Men, blir nok til at jeg bruker den originale.. Bare en uten skåret motor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå