AMDceleron Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei har et 8800 gts fatal1ty kort, skifta ut vifta for noen dager siden grunnet extrem varme. kjøpte Thermaltake Duorb VGA Cooler (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343075 ) saken er den at skjermkortet er varmere enn noen gang. kan det være det at kjøleren er dårligre enn den gamle? Endret 2. februar 2009 av AMDceleron Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva definerer du som ekstrem varme da? Jeg aner ikke hva slags kjøler fatal1ty-kortet kommer med originalt, men umiddelbart vil jeg si at Duo-Orb skulle være bedre. Eneste kan være at kjølerene 8800GTS-kortene normalt kommer med pumper varmluften ut av kabinettet, noe Duo-Orb ikke gjør. Men du er sikker på at du har montert kjøleren riktig og brukt en kjølepasta som duger? Lenke til kommentar
AMDceleron Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Hva definerer du som ekstrem varme da? Jeg aner ikke hva slags kjøler fatal1ty-kortet kommer med originalt, men umiddelbart vil jeg si at Duo-Orb skulle være bedre. Eneste kan være at kjølerene 8800GTS-kortene normalt kommer med pumper varmluften ut av kabinettet, noe Duo-Orb ikke gjør. Men du er sikker på at du har montert kjøleren riktig og brukt en kjølepasta som duger?extrem varme, da tenker jeg 85 c. noe som får pc`n til å kræsjeHar hatt på et tynt lag med kjølepasta. Har monter vifter før, og denne har jeg hatt på og ta flere ganger. Lenke til kommentar
AMDceleron Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 vifta har foresten en 4 pin størmkabel som sitter rett i strømforyninga. regner med at vifta står på max da? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan være noe du har glemt under monteringen, anbefaler å remontere kjøleren og kanskje du blir overrasket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå