perpetrus382 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg har en Packard Bell Easynote som jeg ikke kjøpte for lenge siden. Den har FW inngang og når jeg kobla til mitt Sony dcr-H17E-kamera, funka alt perfekt. Senere på dagen funka det ikke. Har prøvd med to andre mini-dv-kamera fra Sony, men får det ikke til å virke. FW-porten ligger inne på enhetsinnstillinger og der står det at den virker som den skal. Er det ledningen min? Den er bare 2 uker gammel. Det begynner å haste litt nå, er det noen som kan hjelpe Endret 3. februar 2009 av sagberg Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mistanken må vel gå i retning FW-ledningen. Prøv å låne en annen ledning, eller få den byttet. Eller test ledningen hos en venn, om mulig. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Nå har jeg testa det hos ei vennine og der funka både Firewire-ledningen min og kameraet. Hun har en helt identisk pc som meg, med Vista. Noen som har forslag på hva jeg kan gjøre på min egen for å få den til å funke? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Fremdeles ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå