xzibiz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har lakt inn windows 7 beta på min stasjonære pc, etter et skjedelig harddisk krasj tidligere i vinter. Alt har fungert veldig fint, til i går. Då begynte det komme opp fin blåskjerm. Pc'en starter fint opp.., laster windows, logger inn. Men så etter ett par min kommer den fine blåskjermen opp. Uten at noe program er blitt opnet eller noe. håper noen her kan forklare meg litt om ka den meldingen der betyr. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvilken maskin har du? Nettverkskort? Du har vel ikke et Norton Beta produkt installert? I mange tilfelelr kan denne BSOD forårsakes av antivirus beta porgammer og også av noen nettverkskort drivere. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Også er jo Windows 7 en beta fremdeles. Garantert ikke fri for bugs enda. Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 har ein litt sånn hjemme mekka pc. Asus P5N32SLI SE Deluxe hk Pentium D 3,4GHz 4GB DDR2 ram integrert nettverkskort Skjermkort: geforce 7900gtx. Av antivirus program har eg lakt inn norton internet security 2009. fra telenor. Har så vidt meg besjent ikkje noe beta programmet utenom windows.. ;P Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Også er jo Windows 7 en beta fremdeles. Garantert ikke fri for bugs enda. Beta er det, men noen steder har det blitt nevnt at dette er et MS problem med tdx.sys. Andre har problemer med nettverk og når de kopierer store filer over nettverk. Andre igjen med antivirus program, fjernet de det, forsvinner BSOD. Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Fjerna norton internet security 2009. Nå virker det som eg blei kvitt blåskjermen. Håper den ikkje kommer tilbake, takk for gode svar Lenke til kommentar
formann Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fjerna norton internet security 2009. Nå virker det som eg blei kvitt blåskjermen.Håper den ikkje kommer tilbake, takk for gode svar To fluer i en og samme smekk. Det programmet burde vært avinstallert uansett Antivirus som Norton og Kaspersky er den vanligste feilen til BSOD - tdx.sys. AVG har også gitt meg noen BSOD´s, men da er det awgwfpa.sys som har vært problemet. Broadcom NIC´s ser også ut til å være en vanlig synder når tdx.sys lager krøll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå