Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vi har kommet oss forbi post-id 13 millioner!

TSP

Anbefalte innlegg

Posten med post-id nummer 13 millioner ble postet nylig. Faktisk i dag klokken 09:49 :fun:

Forumet når stadig nye høyder og vi kan gratulere den heldige (eller uheldige?) brukeren med at det var hans post som post-id 13 000 000 i forumdatabasen.

Jeg må presisere at dette som sagt er id-en til posten. Det betyr ikke nødvendigvis at det er over 13 millioner tilgjengelige innlegg akkurat nå - fordi noen innlegg kan være slettet fra f.eks databasen. Id-en til senere poster forandres ikke når noen poster slettes ;) Men artig er det jo!

TorgeirS fikk nummer 13 millioner.

For å gjøre alt klart:

For å komme inn på profesjonsstudiet i psykologi (psykologstudiet) har du to veier å gå.

I Trondheim, Bergen og Tromsø baserer inntaket seg på karakterene fra Årsstudiet i psykologi, som også er førsteåret i en bachelor. Det vil si at de med de beste karakterene fra årsstudiet kommer inn på profesjon. Da bør du ha A i alle fag for å være sikker på å kunne komme inn.

I Oslo har de nå begynt å tatt inn til profesjon gjennom samordna opptak, men også her må man ha meget bra karakterer for å komme inn. Tror sistemann som kom inn på høstkullet hadde 70 poeng på ordinærkvoten, altså ikke så langt fra kravene til medisin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Jeg trodde vi hadde mye mer enn det, dette var for dårlig, sett i gang og spam folkens, jeg forventer at vi er forbi 26 millioner før uka er over

Hahaha :!:

Gratulerer TorgeirS :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...