TSP Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Posten med post-id nummer 13 millioner ble postet nylig. Faktisk i dag klokken 09:49 Forumet når stadig nye høyder og vi kan gratulere den heldige (eller uheldige?) brukeren med at det var hans post som post-id 13 000 000 i forumdatabasen. Jeg må presisere at dette som sagt er id-en til posten. Det betyr ikke nødvendigvis at det er over 13 millioner tilgjengelige innlegg akkurat nå - fordi noen innlegg kan være slettet fra f.eks databasen. Id-en til senere poster forandres ikke når noen poster slettes Men artig er det jo! TorgeirS fikk nummer 13 millioner. For å gjøre alt klart: For å komme inn på profesjonsstudiet i psykologi (psykologstudiet) har du to veier å gå. I Trondheim, Bergen og Tromsø baserer inntaket seg på karakterene fra Årsstudiet i psykologi, som også er førsteåret i en bachelor. Det vil si at de med de beste karakterene fra årsstudiet kommer inn på profesjon. Da bør du ha A i alle fag for å være sikker på å kunne komme inn. I Oslo har de nå begynt å tatt inn til profesjon gjennom samordna opptak, men også her må man ha meget bra karakterer for å komme inn. Tror sistemann som kom inn på høstkullet hadde 70 poeng på ordinærkvoten, altså ikke så langt fra kravene til medisin. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg trodde vi hadde mye mer enn det, dette var for dårlig, sett i gang og spam folkens, jeg forventer at vi er forbi 26 millioner før uka er over Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg trodde vi hadde mye mer enn det, dette var for dårlig, sett i gang og spam folkens, jeg forventer at vi er forbi 26 millioner før uka er over Hahaha :!: Gratulerer TorgeirS Lenke til kommentar
lilko Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hehe, grattis Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Venter spent på nr 13333337 nå da Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Venter spent på nr 13333337 nå da Nei, nesten 1337 er ingenting. Gled deg heller til 13371337 . Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Venter spent på nr 13333337 nå da Nei, nesten 1337 er ingenting. Gled deg heller til 13371337 . Doh, selvfølglig. Excellent. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Hmm! Dette var jo stas!=) Men hvor blir det av premien min? Ati Radeon 4770 eller Playstation 3 eller lignende? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Kravstor Endret 1. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Hmm! Dette var jo stas!=) Men hvor blir det av premien min? Ati Radeon 4770 eller Playstation 3 eller lignende? Du skal få den største premien av dem alle, du skal få lov til å beholde ballene dine Ble du ikke glad nå? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Herlig. Kidsa poster jo som gale hunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå