Stein-Erik Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 jeg har kjøpt meg en volcano 11 - xaser edition, men tempen blir ikke under 70 garder på min amd 2200+. noen råd?? jeg kan bare ha en kabinett vifte i pcen^^. men selvom jeg tar av lokket på pcen synker ikke gradene noe særlig. noen tips som ikke koster noe særlig. Lenke til kommentar
flydman Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har du muligens et Epox 8KA3+? dersom tillfelle viser den cirka 10-15 grader for mye . Eller ligger kjøleren såvidt på kanten til socketen. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hvis du ikke får den lavere i temperatur bør du sjekke at du har skikkelig kontakt-pasta, (Hvis du har vært så lur å bruke det). 8) Lenke til kommentar
Sideburn Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har også nettopp kjøpt meg en Tt Vulcano 11 til min AMD Athlon 1,2 Ghz. Prosessoren er ikke overklokket. I Sandra ligger CPU-temp jevnt på 68 grader, noe enkelte hevder er altfor varmt. Jeg har ingen kabinettvifter, men kjører nå uten sidedeksel for å få ekstra kjøling. Jeg lurer litt på hva som menes med "et tynt lag" med cooling paste? Jeg har selv lagt på en liten streng med "arctic silver 3" som jeg har "penslet" utover cpu-kjernen med spissen av tuben. Noen tips? Er dette helt normal temp? PS! Maskinen er stabil! PS!2: Hva er egentlig forskjellen på å kjøre 100/33 med 12 x multi kontra 133/33 med 9 ganger multi? beklager at jeg sprø litt dumt, men jeg er helt ukjent med en del av disse begrepene :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå