kurt09030 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Som topic seier, kva må til? Har fagbrev som elektrikar gr.l no, men er inntresert i å ta eit nytt fagbrev innan noko heilt anna. Er da fortsatt muleg å ta fagbrev med 5 års praksis og bestått tverrfagleg eksamen innan da yrket? Er fullt muleg å berre ha elektrikar brevet innan yrket eg siktar på, men er inntresert i eit til pga. muligheitane til å bygga på i fleire retningar om eg ynskjer da. Har snakka med fylkeskommunen, men dårleg med svar. Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 du må gå i lære i 4år + ta eksamener i det aktuelle faget. Eller ha 6 års praksis. Du må bare finne en bedrift som er villig til å ta deg inn, for når du er over 20år får du ikke noe dekket av fylket. Lenke til kommentar
kurt09030 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Ok, takk for svar. Er ikkje noko stort problem å få seg jobb innan yrket sålenge eg har elektro fagbrev, og er nok ikkje noko problem å få sponsa fagbrevet etter nokon år heller sidan det er ein jobb ikkje så mange unge folk vil gjera meir. Men må ein ta tverrfagleg teoretisk prøve sjølv om ein har 6 års praksis? Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 nei, men det er lurt å ta noen kurs for å få litt teori likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå