Inception_ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har en liten 1.8ghz C2D cpu til overs.. tenkte å kanskje mekke en liten stuepc med den. Men noen som vet hvor man får tak i socket P hovedkort? Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 du må lete etter socket 479 og kortet må ha i945 chipset. (har et msi m-atx kort til min T5400 - helt topp!) Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Takk for tipset..! Finner veldig lite i prisguiden da Om noen kan tipse meg til et kabinett til prosjektet hadde det vært flott.. helst inklusiv en psu, og kanskje en kjøleløsning. Endret 3. februar 2009 av Inception_ Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du finner neppe noe nytt da det er gått ut av produksjon.. Men brukt/eBay eller tråle lagersalg/demovarer hos nettbutikkene er nok eneste alternativer. (Eller kanskje du finner en barebones santa rosa laptop du kan ribbe?) Eg har er slikt og det fungerer https://prisguiden.no/product.php?productId=46301 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå