TST Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Etter å ha fullført en imponerende fremvisning av både WarCraft 3-ekspansjonen The Frozen Throne og det kommende World of WarCraft slo Gamer.no av en prat med en av de som styrer spillhverdagen vår: Blizzards visepresident Bill Roper. Mr. Roper er en stor mann, i mer enn en betydning av ordet. http://www.gamer.no/intervjuer/warcraft_3_..._frozen_throne/ Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 yeey, her har vi gutta som er kompiser med n'Bill! flott intervju, og veldig gøy at dere nok en gang har fått snakka med selveste mr. Roper... og denne gangen skal jeg ikke klage på at dere har oversatt det... :wink: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 wow, *glede meg* til ft Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Han duden er feit Som vår kjære journalist så diskrè la frem. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Som vår kjære journalist så diskrè la frem. hehe, hils og si at den formuleringa der satt godt... men asså, han der virker jo som en sånn skikkeli romslig, dumsnill kosebamse, dah... dessuten er han jo for tida vår alles julenisse året rundt, finnes det egentlig noe galt med denne mannen? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Bill er en kjernekar. Når jeg møtte ham ble jeg helt overrasket. Muligens det blideste mennesket jeg har sett noen gang! Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Bill er en kjernekar, svarer på alt mulig, har kule anekdoter på plass og ser rett og slett ut til å ha det jævlig moro. Konstant. Herlig fyr :-) Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 For å ikke snakke om "attituden" dems: Det er ferdig når det er ferdig. Ellers vil jeg bare si: Jeg vil ha Frozen Throne. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg