Thatssomebaadnews Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Heisann.. Skal ha meg nytt headset. Har hatt 3 forskjellige Koss portapro, og alle har blitt ødelagt på samme måte så gidder ikke det lengre. Er hovedsaklig etter noe lite og lett, àla koss som jeg kan ha på bussen, skolen osv Trenger ikke være sammenleggbart, men dette er ett pluss! Har sett litt på Pioneer sitt. Er dette noe bra? De kan lyd, og lager bra bilstereo hvertfall.. http://www.pioneer.no/no/products/42/67/22...-MJ3/specs.html Noe annet jeg bør prøve? Pris er ikke så viktig, vil ha god lyd Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sennheiser PX100 er ikke dum. Billig, god lyd, behagelig å ha på. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Har lest at det er dårligere bass i disse, enn porta pro? Hvis så, er disse uaktuelle desverre Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 PX100 har bedre bass, men mindre. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hmmm.. Jeg er ute etter MYE, og BRA bass. Full pott Hvis ingen flere har flere forslag, går jeg for Pioneer sitt i morgen.. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 ikke pioneer....hørte på de å butikken med egen mp3-spiller. De satt dårlig! på og lyden var ikke imponerende. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Ultimate Ears Super.fi 5 Extended Bass må være perfekt for deg. Voldsomt overdøvende bass. (Er vel eeegentlig det du er ute etter?) Er bedre tekstur og mindre overdøvende tingen kan du se på Atrio M5. Endret 9. februar 2009 av Goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå