eskim0 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Nikon D700 Endret 3. februar 2009 av eskim0 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Oh jeg må bli kjent med en flammeblåser, det der var kult! Pirke på noe, så hadde det vært stili om fakkelen var mindre/mere gjemt, og at han så mere ned, så hadde man fått gjenskinnet av hele flamme kulen i brillene hans... Tror det kunne vært kult med en versjon i profil? Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Fakkelen kan alltids lett redigeres bort. Var første gangen jeg gjorde dette, så resultatene blir nok enda bedre neste gang. Takk for konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Kunne du fortalt veldig kort om fremgangsmåten for å ta slike bilder? Til å være din første gang må jeg få si at resultatet ble veldig bra. Lenke til kommentar
einaros Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Kult skutt, og pent komponert. Brennvidde osv her? Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Veldig bra bilde! Jeg er ikke enig i at fakkelen forstyrrer. Men det er bra at både fakkelen og klærene hans er svarte, ellers ville det ikke fungert like bra. Det ser ut til at du har truffet bra på lukkertiden - hadde den vært lengre ville flammekulen blitt for utsmurt. Og tidspunktet du har tatt bildet på er jo perfekt! Trygve Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Heftigt, ser nesten ut som om det er "lagd" nesten uvirkelig.. kanon bra, og hvis dette var første gang, ser jeg frem til de neste forsøkene Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg har ingenting å sette fingeren på. Rett og slett utrolig bra. (Ikke konstruktivt, kanskje, men bør sies. ) Edit: leif... Endret 5. februar 2009 av Snirfle Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Kanon bilde! Eksponering, komposisjon, sorte klær, briller, ildkula, lys, helheten. Det funker skikkelig bra! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 jeg ville likt bildet mer uten alle de små dråpene rundt flammekulen. Men det kan du vel ikke gjøre noe med (bortsett fra PS) Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Takk for ros. Ser en del lurer på EXIF. 1/800s, blender 4,8 ISO 200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå