heggstad Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei! Tiden har flydd i det siste, og jeg har heller ikke vært så kreativ i det siste. Alt i alt så har det gjort at kameraet ikke har blitt så ofte tatt opp av fotobagen sin. Men noen ganger har det, og da blant annet ved overrekkelsen av kongens fortjeneste-medalje i gull (ikke til meg, men noen i slekta). Så i denne festen gikk jeg rundt og knipset litt av gjestene, blant annet denne tidligere fiskeren. For å si sannheten, er dette så å si det første portrett jeg har tatt . PS. det litt sløve blikket har seg av at har mistet store deler av synet. Faktisk har han bare kun noen få prosent av sitt gjennværende syn. (bare hvis noen ville påpeke d (: ) Endret 2. februar 2009 av heggstad Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Synes du har et flott portrett her. Det eneste jeg tenker av mulige forbedringer her er at siden det er såpass mørkt omkring ham i bildet, så tror jeg det ville hjulpet litt om det var en smule mer luft over og på høyre side, så avstanden fra ansiktet til hvit bakgrunn (rundt bildet) ble litt større, og dermed litt roligere. Kanskje. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Tusen takk for den fine kritikken! Og ja, jeg er så enig, så enig. Men ønkser fortsatt mere kritikk folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå