Zorlee Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Heisann dere! Håper min fantastiske overskrift fikk deres oppmerksomhet, hoho! Jeg kjenner at det er på tide å skaffe meg en ny telefon, da helst en PDA telefon. Jeg jobber som musiker, og hadde hatt lyst på en mobil som jeg kan enkelt skrive notater o.l. med en god og brukervennlig kalender. Bruksområde: - Vanlig mobil sms/ringing - God kalender/notatskriving Pris: Så billig som mulig! Hadde tenkt 1000-2000, hvis det lar seg gjøre? Gjerne brukt.. Abonnement: Jeg vil ha ulåst telefon - vil bruke mitt ab, One Call Merke: Whatever! Men LG er fint som regel! =) Klasse: *Grunnleggende + ekstra, hvis mulig Form: Spiller ikke stor rolle, men har alltid hatt sans for telefoner ala clam-shell form, som beskytter skjermen - spesielt hvis det er fin, stor skjerm, kjipt med riper i den da... Andre funksjoner: Hadde vært gøy med bluetooth og minnekortstøtte, men ikke nødvendig. Jeg bruker Macbook, så det hadde vært prima om det var noe som gikk an å synce med den... Batteritid: Viktig Tusen hjertelig takk for hjelpen! =) Vh Zorlee Endret 2. februar 2009 av Zorlee Lenke til kommentar
Cektop Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 1000-2000kr Sony-E P990 el. Nokia N93 Du finner tilbudene på finn.no/torget Min personlige favoritt er selvsakt N93! Stor skjerm (clam-shell) som du kan vri på. P990i er en veldig god "organizer", med stoor touch skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå