Zeph Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Det der har jeg på t-skjorte så står det over (eller under, husker ikke): Something, somewhere went terribly wrong. Høyrest meir logisk ut om det sto: Somewhere, something went terribly wrong Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det der har jeg på t-skjorte så står det over (eller under, husker ikke): Something, somewhere went terribly wrong. Høyrest meir logisk ut om det sto: Somewhere, something went terribly wrong Husker jeg også stusset over det, men det legger jo litt til poenget da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Akkurat det motivet som pryder min t-skjorte. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hehe, morsom tråd. Ellers, ser ingen grunn til at vi ikke kommer til å sitte på internett når vi blir gamle. Det er jo like vanlig for mange som å se TV og høre radio. De fleste faller nok litt av lasset, men enkel surfing tror jeg de fleste av oss kommer til å fortsette med. Slik jeg forestiller meg pensjonisttilværelsen: Har spart opp et par millioner. Har et hus i alpene og et i Spania. Bytter mellom sydenvarme og kickass skimuligheter når det passer meg, helt til jeg er for gammel til å stå på ski i det hele tatt. Da flytter jeg en eller annen plass, kjøper meg et flott hus og gamer og spiller gitar til jeg detter død på gulvet! Med litt internettsurfing innimellom. Blir jeg noen gang så dårlig at jeg ikke klarer å ta vare på meg selv, så avslutter jeg tiraden selv. Jepp, I said it. Nekter å miste all verdighet ved å ha folk hjelpe meg på do osv. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Vel - internett floppet jo allerede i 1996 ... Jeg lo godt av den Hvordan kan man ta så feil! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Blir jeg noen gang så dårlig at jeg ikke klarer å ta vare på meg selv, så avslutter jeg tiraden selv. Jepp, I said it. Nekter å miste all verdighet ved å ha folk hjelpe meg på do osv. henger meg på den! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Blir jeg noen gang så dårlig at jeg ikke klarer å ta vare på meg selv, så avslutter jeg tiraden selv. Jepp, I said it. Nekter å miste all verdighet ved å ha folk hjelpe meg på do osv. henger meg på den! Lett å sei når ein er ungdom eller 20-årene... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har hørt alt for mange som sier sånn. Er jo egentlig bare trist at folk går rundt og tenker sånn. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Tror det var en tråd om dette på gaming forumet for en stund siden (bare med spilling da). Uansett jeg nok at jeg vil game og surfe på internett når jeg blir gammel, men man vet jo aldri det kan jo være at internett blir så komplisert i fremtiden at teknologien på en måte løper fra deg eller at du helt mister interessen for den slags uansett hvor usannsynlig du synes det virker nå. Endret 22. februar 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Faren min er 68 år og spiller aktivt. Både Halo 2, Battlefield, Fallout 3, etc.. Det samme gjør eks-svigerfaren min på snart 60. Begge er aktive nettbrukere. Selv er jeg 43 og har tenkt til å fortsette å surfe og spille. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Blir jeg noen gang så dårlig at jeg ikke klarer å ta vare på meg selv, så avslutter jeg tiraden selv. Jepp, I said it. Nekter å miste all verdighet ved å ha folk hjelpe meg på do osv. henger meg på den! Lett å sei når ein er ungdom eller 20-årene... Enig, tror ikke mange har guts til å ta sitt eget liv bare fordi de trenger hjelp til ting Endret 22. februar 2009 av Callisto Star Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg kommer nok ikke til å havne på noe gamlehjem, kjederøyker som jeg er. Men jeg kommer til å være heavy bruker av internett til siste time. Og om jeg så skulle rekke å bli 75, skal jeg begynne med tyngre narkotiske stoffer, og ha den villeste pensjonisttilværelsen noensinne Du som meg, kompis! =D Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Naar jeg blir gammel har vi funnnet opp Matrix, skal selvfölgelig plugge meg inn der og fly rundt aa skyte skurker i slow-motion. Tror desverre var generasjons forventa levetid blir lavere enn för, de vi maaler levealder etter naa er folk som levde för junkfood og utvidet PC-bruk ble alminnelig skikk. Endret 23. februar 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Murto Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 trur nok jeg kommer til å sitte på gamlehjemmet å spille counter-strike og drikke cola ja :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Naar jeg blir gammel har vi funnnet opp Matrix, skal selvfölgelig plugge meg inn der og fly rundt aa skyte skurker i slow-motion. Epic! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Naar jeg blir gammel har vi funnnet opp Matrix, skal selvfölgelig plugge meg inn der og fly rundt aa skyte skurker i slow-motion. Jeg trodde vi allerede levde i the Matrix Endret 23. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tja, gamle mennesker vokste vel opp med brettspill, kort osv. og det går jo en det av det på gamlehjem vil jeg tro, så hvorfor ikke LAN om noen tiår? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 I stedet for å sitte og strikke blir vi til å sitte og surfe! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 møtte en gang et eldre ektepar som var pensjonister i wow. nei blir nok og lage ondsinnede programmene og spille som aldri før ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå