Jethrotulling Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 En pose kaffe for headshot Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg kan se for meg å leve mine siste dager lykkelig i et heftig VR-universet de bør ha oppfunnet innen den tid kommer. "Did you see the lady in the red dress?" (Matrix) Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kommer til å game som faen når jeg blir gammel og grå ialfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Kjenner jeg gleder meg til gamlehjemmet! Blir jo et langt lan før man dør! Siste innspurt Endret 9. februar 2009 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
probin Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 hahaha.. ler godt av denne tråden!. noen som kommer på LAN-et mitt når året runder 2050? blir nok på et østfold gamlehjem! (håper norge har fått til bra nett til den tid:P) Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har en mistanke om at flesteparten av gamlisser i fremtiden kommer til å være like kjedelige som vi oppfatter gamle folk i dag... eneste måten å finne data-gammliser blir via internett som nå.. Folk flest i dag bruker bare PC til diverse IM, internettsurfing og mail... Så tettheten med "uvitende" kommer til å bli mye større når man ikke lenger bare omgås ens venner (som ofte også har tekno-relaterte interesser).. Så massive LANs, jeg tviler, men håper.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja det håper jeg virkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ser egentlig for meg vi spiller de samme spillene som i dag, mens kidsa spiller hyperteknologiske greier, sånn at cs blir kryssord i forhold, så synes de at vi er kjip, og håper de ikke blir som oss, som bare sitter der med gamle kjedelige spill. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har ofte tenkt på at det å spille MMORPG-er må passe ypperlig for de eldre. Det går ikke så fort og krever masse tid Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tror egentlig også at vi vil bli oppfattet som latterlig gammeldags den dagen når vi havner på gamlehjem. Er sikkert kommet masse ny teknologi som vi ikke kan drømme om til den tid. Men vi får vell bare henge i å utforske alt nytt som kommer å henge med i tiden Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du finn knapt ein ungdom i dag som ikkje har Facebook, MSN, Nettby, forum osv. Har faktisk ingen av delene Kun forumet. Da flere og flere tjenester blir digitalisert og internett basert kan jeg vanskelig se for meg at undertegnede ikke sitter på internettet når han blir eldre. Om da ikke internett blir nedlagt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Om da ikke internett blir nedlagt. .... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tror det er liten fare for dette Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Vel - internett floppet jo allerede i 1996 ... Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Når jeg blir pensjonist vil jeg endelig ha tid til å sitte 24/7 og spille mmorpg. Gamling guild ftw. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Endret 10. februar 2009 av Ståle Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Vel - internett floppet jo allerede i 1996 ... Det der var utrolig morsomt men også veldig interessant å lese... Endret 10. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det som står i artikkelen er jo helt ritkig om man ikke tar i betraktning evolusjonen som skjedde etter 1996! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det der har jeg på t-skjorte så står det over (eller under, husker ikke): Something, somewhere went terribly wrong. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 En venn av meg hadde også en slik T-skjorte, hver gang han hadde den på seg måtte jeg le. Og CypheroN: Det står under. Så godt husker jeg den, selv om jeg ikke har sett den på rundt 3 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå