Gå til innhold

Vil dagens ungdom sitje på internett når dei blir eldre?

Zeph

Anbefalte innlegg

Trur dykk omsorgsbustader og sjukeheimar om ein del år kjem til å bli reine LAN? Dagens eldre generasjon har lite eller ingen erfaring med PC-er, men dei som har vore unge eller vakse opp på 90-talet er godt innarbeida på nett. Du finn knapt ein ungdom i dag som ikkje har Facebook, MSN, Nettby, forum osv.

Det vil nok avta med alderen når andre oppgåver står for tur, men eit langt nærare forhold til både PC og internett vil utvilsomt dagens generasjon ha. Eg er ofte på besøk på sjukeheim eller omsorgsbustad og dei sit der på kvart sitt rom, nokre strikkar, andre les avisa. Internett må jo være midt i blinken for dei som sit heile dagen.

Det finnes fleire eksempler på eldre som har forvilla seg på nett, blant anna han som la ut vidoer på Youtube med historier frå livet sitt. Geriatric eller noko sånt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trur dykk omsorgsbustader og sjukeheimar om ein del år kjem til å bli reine LAN?

Nå høres det ikke fullt så ille ut å bli gammel lenger. Tror kanskje jeg gleder meg litt. Får starte å spise sunt og bevege meg så jeg har helse nok når de mangeårige LANene begynner.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Har jobbet mye på sykehjem, og har tenkt akkurat samme tanken selv. Mens de nå sitter og løser kryssord, strikker o.l. (nå jobber jeg på demens-avdeling da, så der er de ikke like selvstendige som på somatiske avdelinger), er det vel godt mulig at det blir PC-sitting også på sykehjem for flere og flere i fremtiden.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å bli verdens kuleste bestemor.

Dagens besemor: "Kom her da barnet mitt, så skal vi sette oss ned og høre på Vikingarna mens vi spiser kjøttkaker og brun saus"

Når jeg blir bestemor: "Pell deg over hit sånn at vi kan høre på noe skikkelig metall og røyke rare ting"

Lenke til kommentar

Dagens eldre har ikkje vakse opp med den teknologien vi er vande med. Internett kom fyrst etter at dei vart gamle, og då er det svært vanskeleg for dei å henge med. Slik kjem det nok til å verte med oss og. Det kjem til å kome ny teknologi etter at vi har hamna på aldersheim som vi neppe kjem til å ta i bruk. Ta fjernsynet som eit døme. For dei som var gamle på den tida fjernsynet kom var det utenkjeleg å skaffe seg eit slikt. Kva skulle dei med det? Radioen fungerte meir enn godt nok. Og før radioen vart introdusert hadde dei aviser. Når ein kjem opp i åra vert ein mykje meir skeptisk til å ta i bruk nye ting enn ein har vore før.

Lenke til kommentar

Jeg kommer nok ikke til å havne på noe gamlehjem, kjederøyker som jeg er. Men jeg kommer til å være heavy bruker av internett til siste time. Og om jeg så skulle rekke å bli 75, skal jeg begynne med tyngre narkotiske stoffer, og ha den villeste pensjonisttilværelsen noensinne :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...