Torbjørn T. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei. Eg liker godt å bruke IPB-skina, men dei har eit par små manglar, som det hadde vorte fint om ein hadde retta. IPB 2.2.0 Link til Favoritter manglar i menyen Link til ubesvarte trådar manglar IPB Pro Ikonet som viser om ein har lest tråden eller ei, er av den gamle typen, dvs. mykje mindre enn i dei andre skina: vs. Trådar satt som løyst får ikkje det nye trådikonet: Link til ubesvarte trådar manglar IPB Pro svart Link til Favoritter manglar i menyen Link til ubesvarte trådar manglar i menyen Link til oversikta over kva kategoriar ein har posta i manglar frå profilen. Smileyar har kvit kant. Trådar satt som løyst får ikkje det nye trådikonet: Ikonet som viser om ein har lest tråden eller ei, er av den gamle typen, dvs. mykje mindre enn i dei andre skina: vs. Det var desse eg kom på no, om eg kjem på andre oppdaterer eg tråden. Redigert: Har tatt med nokre manglar i IPB Svart. Endret 15. juli 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Burde vel ikkje ta lange tida å fikse dette? Lenke til kommentar
Leska Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Burde vel ikkje ta lange tida å fikse dette? Å skifta ikon er berre til å bytte ut ikonet på serveren. Korleis denne forum modellen er koda veit eg ikkje då eg berre kjenner til vBulletin. Linkar eg som regel fort gjort, men igjen, kjenner ikkje til administratorpanelet her. Når det gjeld hurtigheten til å svare så vil eg tru ein tar og leser gjennom desse postane med intervallar, kanskje noterer seg ned endringar som er aktuelle å gjere for så å gjennomføre desse ved ei større oppdatering. Skal ein springe rundt og gjere småendringar heile tida kan ting fort ta tid, og ein mister fort oversikten. Med så mange skins er det fort gjort å lage sikkerhetshull osv når ein arbeider fort og gale. ... ikkje for å snakke om den ekstra tida alt tar ... Endret 25. februar 2009 av Leska Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Kom på ein ting til: Link til ubesvarte trådar manglar i båe skina. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Sidan det er fire månadar sidan sist tek eg sjansen på å dra opp att denne tråden. Har i fyrstepost lagt til ei liste med manglar i det nyaste IPB-skinet, IPB Pro svart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg