Xargo Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 jeg skal ha ett 9700 non pro, jeg lurer på vilken produsent som har den beste... altså vilken som har best minne osv.. takk for alle svar :wink: Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har selv et Sapphire 9700np, og er svært fornøyd med det. Det har 3,6ns minne, men jeg får likevel klokket det svært høyt (Se siggen) Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 De er strengt tatt identiske. De ville alle være raskest ute så de tok i praksis bare standard kortet fra Ati og satte på sit egent navn. Hercules har passive kjølere på sin ram, men den har liten/ingen effekt. Grunnen til det er at 9700 bruker Bga ram, som produserer minnimalt med varme. Sapphire er det beste valget da de alle i praksis leverer det samme, men Saphire til mye lavere pris. Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 takk igjen :wink: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hva er forskjellen på pro og "non-pro" da? Er det kun klokkefrekvensen, isåfal så kan man lett bare klokke non-pro til pro Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hva er forskjellen på pro og "non-pro" da?Er det kun klokkefrekvensen, isåfal så kan man lett bare klokke non-pro til pro omfg n00b, plz stfu b-4 you spam! :wink: Ja, 9700 og 9700pro er samme kortet, bare forskjellig klokkefrekvens. Samme som Ti4200 er samme kort som 4600, bare anderledes klokkefrekvens. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Det stemmer, det er samme kortet, bare hastigheten som er forskjellig. Det vil allikevel ikke si at en non-pro kan klokkes like langt som et pro. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hadde tenkt å kjøpe meg Radeon 9700 pro, men da kjøper jeg meg bare et non pro og klokker det til pro hastighet, får håpe jeg klarer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå