Cho-san Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei. Eg berre lurte på om det er nokon som veit om ein plass der ein kan få kjøpt ein søt kvit bamse som holde eit hjerte? Synes eg har sett det før, men hugse ikkje kor. Takk Lenke til kommentar
Eekdott Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg vet ikke om noen hvit,men Tatty Teddy-bamsene er lysgrå/blå. De kan vel kjøpes i alle bokhandler og lekebutikker. http://images.google.com/images?q=tatty+te...es&ct=title Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Var fin den, får ta ein tur rundt i byen og sjå innom leikebutikkane og bokhandlerane. Nokon andre som har forslag? Gjerne til nettbutikker? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvis jeg ikke husker heelt feil så selger norli disse teddybjørnene som Eekdott henviser til. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvis jeg ikke husker heelt feil så selger norli disse teddybjørnene som Eekdott henviser til. Mener å ha sett det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå