Troenderfury Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har nettopp lasta ned Your Freedom og SocksCap på pcen hjemme, så lurte jeg på om det er så enkelt som å overføre programmene på en minnebrikke å føre over til den pcen jeg skal spille med? I såfall, hvilke instillinger skal jeg ha på YF? Og i det hele tatt, hva gjør YF egentlig? Sorry for noob spørsmål Hadde vært fint med litt hjelp Takk! Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 hei:) Ser ut til å vere en liten guide her: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=105575. Er vell alt du trenger Det Your freedom gjør er å åpne porten som stenger WoW ute, hugser ikke hvilke port det er da. Men er vell noe likt slik som hackere gjør:p Åpner porter Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) hei:) Ser ut til å vere en liten guide her: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=105575. Er vell alt du trenger Det Your freedom gjør er å åpne porten som stenger WoW ute, hugser ikke hvilke port det er da. Men er vell noe likt slik som hackere gjør:p Åpner porter Takk for guiden! Men. Jeg fulgte guiden, og fikk dette: Jeg kommer ikke lengre enn dit. Noe må være feil? Hva? Hvis noen hadde tatt seg tid med å forklare dette hadde det vært veldig fint Takk! Endret 2. februar 2009 av Troenderfury Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vet faktisk ikke helt hvordan du installerer det:p Men vist ingen andre svarer deg litt fort så kan no du prøve å gå gjennom guiden på siden deres: http://www.your-freedom.net/index.php?id=2...fi%2Fsafeon.txt Er PDF download fil. Bare noe jeg linker vist du har hastverk og det er ingen andre som kan svare på dette:p Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Funker fett for meg, kan desverre ikke svare da en venn av meg satt det opp for meg:( Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Eneste jeg mener å huske du trenger å gjøre er å sette opp socksserver via YF, skal være en tab hvor du kan krysse av at YF skal kjøre en socksserver via port 1080. Husk at YF må koble set ut med port 80 eller 443. På sockscap skal socksserveren være 127.0.0.1 (localhost) på port 1080. Socks v4 vel å merke. Hvis du har flerne spørsmål så fyr løs. Regner med jeg skal klare å svare Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Takk skal du ha! Skal prøve ut det asap Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Huff.. hadde jeg bare huska hvordan vi gjorde dette da jeg gikk på skola skulle jeg ha hjulpet deg... Det kan kan huske er at vi måtte ha en registret konto hos yourfreedom sin hjemmeside. For så å logge inn på yourfreedom programmet også hente inn en server. Etter det måtte bi laste inn wow i sockscap for så å kjøre det derfra. Tror du faen ikke jeg huska det Skal se om jeg ikke kan finne den sida til yourfreedom Nå funker ikke dette på jobb men google yourfreedom så går det Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du trenger ikke bruke port 1080. Hvis dere er flere på samme nettverk som bruker YF må alle bruke forskjellige porter. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fungerte fett når vi skulle ordne noe greier med wow i midttimen selv om alle brukte samme port. Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Nytt problem: Jeg brukte biblotet pcen, kjørte sockscap og YF, funka faen og kjørte wow lett. Så førte jeg over SocksCap og YF til laptopen (skolepcen). "Snarveien" til YF var en .Jar fil, og jeg zippa den. Men finner ikke noen snarvei for å starte opp YF Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det noen som vet om det er fare for bann pga bruk av yourfreedom\socketcaps? Har hørt at ved hyppig forandring av proxy eller mange fra samme at man kan få problemer? Da mener jeg slik som at man spiller via en proxy i Frankrike o.l ? Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir ikke bannet for bruk av yf + sockscap. Tronderfury, jeg tror du mangler å legge inn java. Når du trykker på jar filen så bare pek den til javaw.exe når du har instalert java. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du risikerer å få en tempban da det ser ut som du plutselig spiller fra et annet land Fikk det selv. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har hvertfall ikke fått det. Brukt det i omtrent 2 år nå. Men Blizzard burde være såpass smarte og se hvis ipen kommer fra Your Freedom. Men hvis du absolutt vil holde deg på den sikre siden så kan du alltids sette opp en socksserver hjemme som går på port 80 eller 443. Mye stress for lite men det funker det også. Har prøvd det, metoden funket bedre grunnet Your Freedom sin begrensning på overføring men det er lite å tjene på det Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Det var visst java som var problemet! Takk skal dere ha Lenke til kommentar
cyber-shot Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen som kan forklare hvordan man skal installere og sette opp for dummies? Er ikke så veldig teknisk av meg når det gjelder det her, og er litt redd jeg vil komme til å ødelegge noe som ikke kan gjøres om Har bare lest gjennom her, og sett freakforum-innlegget, så har ikke prøvd å installere ennå. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Husker ikke hvordan du installerer your-freedom, men tror det skal være guide på hjemmesiden deres, først må du registrere deg og installere your-freedom, så må du endre litt på instillingene i sockscap og legge wow til som snarvei der, så starte wow igjennom sockscap. Det Your-Freedom gjør er å la deg sende all datatrafikk samme hvilken port igjennom port 443 (sikker http, en port som nesten alltid er åpen) til deres servere, så sender de informasjonen videre til der trafikken egentlig skal gå på rett port, så får de info tilbake til serveren deres, og sender den videre igjennom port 443 til deg, så derfor kan det bli litt lagg, men det vil ivertfall fungere. Hvis du har lyse internett (eller annet hurtig internett) og litt peiling kan du sette opp Socks5 på en maskin hjemme, og bare bruke sockscap, da vil du gjøre det samme som your-freedom gjør, bare på din egen maskin, sånn at du får mye bedre latency. Det gjorde jeg når jeg gikk på skole, fikk ca normalt latency på wow da ^^ Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Google "wow your freedom". Hvis du er lat: Heihei Kjekk guide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå