-trygve Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Etter å ha fulgt med på forumet en stund, er det på tide at jeg begynner å delta selv. Så jeg tenkte det passet bra å "presentere meg selv" med et bilde i bildekritikken. Brennvidde: Normal Blender: f/2.8 Lukkertid: 1/4000 s ISO: 100 Trygve Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Veldig, Veldig pent! Liker følelsen av kulde, og så kommer fjelltoppene bak. Ble liksom mye mer interessant med de fjellene og den blå himmelen. men når jeg tar det opp stort syns jeg det er forstyrrende at bare så små deler av greinen er i fokus. Kan hende det bare er meg... Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Veldig, Veldig pent! Liker følelsen av kulde, og så kommer fjelltoppene bak. Ble liksom mye mer interessant med de fjellene og den blå himmelen. Takk! men når jeg tar det opp stort syns jeg det er forstyrrende at bare så små deler av greinen er i fokus. Kan hende det bare er meg... Jeg er enig med det. Jeg har en versjon med større dybdeskarphet, men der var dybdeskarpheten for stor. Dette var den versjonen som fungerte klart best, men jeg burde nok tatt en versjon med blender f/4 eller deromkring. Trygve Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Syns dette var en fin måte å presentere deg på Bra bilde, fint motiv med en flott skarphet! *vil se mer* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå