muggen1 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei, (Jeg har WINXP SP2, x64 satt opp på helt nytt hardware og helt clean HDs. Altså null forstyrrelser fra tidligere oppsett.) Problemet oppstår etter at datamaskinen har vært skrudd av og på. Da mister jeg forbindelsen med nettverks-ruteren og det kommer opp limited or no connectivity. For å løse problemet midlertidig har jeg reinstallert nettverksdrivere og da fungerer alt bra helt til datamaskinen blir restartet. Da er samme problem tilbake. Jeg har forsøkt med mange forskjellige nettverksdrivere og alle gir samme feil. Har dessuten prøvd et annet operativsystem for å utelukke at det var noe feil med windows. Jeg har andre datamaskiner kobla inn i samme nettverksruter uten problemer, så det er jo ikke konkret det som er problemet heller. (Thomson Speedtouch 546T2 modem/ruter) Det er dessuten snakk om nettverkskabler. Ikke trådløst. Nå er jeg virkelig tom for ideer! Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Bedre sent enn aldri.. http://www.google.no/search?q=limited+or+n...lient=firefox-a Du får lese selv ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå