lain Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 ikke dum den patenten for hdd oppheng. Jeg vurderer å gå den late veien (og litt dyrere sikkert) og kjøpe http://www.microplex.no/aspx/produkt/prdin...spx?plid=108039 for mine 2 os oppheng. Har du en link til temp måler med lcd skjerm? Eller var det ikke en ferdig løsning du tenkte på? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 De er fine de hdd opphengene fra microplex Hadde tengt å bruke sånne selv, men når jeg bruker to av de jeg lager selv får jeg plass til 8 isteden for 6 hdd'er Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 her er LCD greiene jeg snakka om "lian" link ! Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hm, ikke så veldig gal pris egentlig, vært greit med et par sånne for å holde oversikten på hddtunnelene mine. Får se når tiden kommer, takk for linken. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 performance-pcs.com har et stort utvalg av sånn LCD skjermer men det blir litt ekstra med frakt og moms Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Blir nok muligens en så enkel løsning som et billig termometer fra clas olson eller no i starten, kan jeg legge ledningen inne hos diskene og sette selve enheten utenfor, så ser jeg "inne" og "ute" temp. Vet ikke helt hvor stort behovet egentlig er for å se temperaturen, hadde jeg funnet en måte å se disk tempen direkte på, når diskene står i raid, hadde det egentlig vært nok. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Dette kabinettet ser veldig lovende ut , jeg blir så inspirert at jeg tror jeg må lage ett fra bunnen av jeg også ! Stå På^^ Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Dette kabinettet ser veldig lovende ut , jeg blir så inspirert at jeg tror jeg må lage ett fra bunnen av jeg også !Stå På^^ Jeg er også veldig inspirert at jeg tror jeg skal lage et fra bunnen av jeg også. Bare jeg skal lage det i plexi og alu.. ramme. Endret 8. mars 2009 av Durochris Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Hyggelig sagt av dere.. Som Mr.Anki også sier: Det er positive komentarer som holder prosjektet i gang Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Ny sponsor Microplex.no har sponset prosjektet med vifter til halv pris Tusen takk for dette ! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Da har jeg bestilt noen varer fra Microplex Håper pakken kommer iløpet av uka Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ser veldig bra ut! Likte HDD opphenget. Kribler i fingra når jeg ser sånne bra prosjekter her, lyst til å lage kabinett jeg også! Keep up the good work! Natrich Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Takk HDD opphenget var veldig enkelt å lage Bare å bøyge de to hullplatene og bore to ekstra hull hehe (må desverre nevne at jeg har bestilt to stk. HDD oppheng fra Lian Li som jeg kanske skal bruke isteden. Jeg må se ann hva som blir best) Endret 9. mars 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ser bra ut dette, men som ivrig gamer og tilhenger av stillhet lurer jeg på hvordan seks-sju vifter skal sørge for det ? Altså, hvordan tror du kabinettet blir i forhold til støy og luftgjennomstrømning ? Ser fram til ferdig resultat -X- Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Trur ikke støynivået blir så høygt.. Siden 140mm viftene er ganske stille og at jeg skal ha en viftestyring for å styre dem, kan jeg nok få et akseptabelt lydnivå til slutt hehe Jeg kommer nokk til å bruke viftene ettersom hvor mye varme jeg presser ut av komponentene. Feks når jeg spiller, har jeg på alle viftene, når jeg sover har jeg på feks en vifte på lavt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hva var det du kjøpte hos microplex? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Det blei viftestyring, 4stk vifter 140mm, to stk. HDD holdere, noen ledninger, kabelstrømper, to temp.målere og en 10cm katode Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Ny update om 15min Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Yay! 5 min igjen Neida ta tiden du trenger! Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå