hanbjo Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Bak hk-platen er det ca 7 mm eller no.. Platen er ca 1 cm fra bakveggen hehe Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Husker du navnet på den 3dmoddelen du har av den hk-platen? Jeg prøver å søke den opp i google, men klarer ikke treffe på riktig navn. Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 takk. greit å få det med på tegningen Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Mr.Anki fikksa det han hehe.. kan jo nevne at du finner masse godsaker til Scetchup her Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Som også Mr.Anki fiksa for deg Har du planer om å lakke nettingen? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Før jeg glemmer det.. Er det noen som veit om noen andre sider hvor man finner modeller til ScetchUp ?? Noen utenom disse: - http://scc.jezmckean.com/ - Google`s 3D warehouse Som også Mr.Anki fiksa for deg Har du planer om å lakke nettingen? Nettingen skal lakeres veit du Hele kassa skal lakeres i svart Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som har en god idè til hvordan jeg skal feste kablene inni kabinettet ?? Skal legge så mange kabler som mulig bak HK-brettet, men de som ikke får plass der må gjemmes et annet sted.. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Har fått skaffet meg to 80mm viftegriller i dag Har også prøvd å lage min egen HDD holder.. ser bra ut hitil Noen som har et lite tips til hvordan jeg skal få lakert kassa.. hvordan lakk skal jeg bruke ? kan jeg bruke samme type lakk på HK-brettet og MDF platene ?? Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 HK brettet må vel pulverlakkeres, noe jeg har planer om å gjøre med hele mitt. Du kan sikkert bruke lakk også, men vet ikke om det da blir samme farge på treverket som på metallet. Jeg ville ikke brukt sprayflasker, da du skal ha god trening for å få det pent, uansett testet på rester du har igjen og sett hvordan det blir først. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 ok.. trur jeg må finne en lakerings-guide hehe.. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 ok.. trur jeg må finne en lakerings-guide hehe.. "En komplett lakkeringsguide" Håper du får et fint resultat Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) En kommplett lakkeringsguide To late... Endret 6. mars 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Nice.. takk begge to. =) hehe.. litt morsomt at dere la ut samme link så og si samtidig Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hansi - hvilken viftekontroller endte du med? Og har du evt kjøpt den inn enda? Lurer veldig på hva jeg skal beregne for min egen del, og stiller ca samme krav som du har satt deg. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Det endte opp med denne.. den kan jeg gjemme bak gitteret, og bore hull for vippebryterne.. da blir den helt skjult Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Det kommer en stooor update etterpå Ikke så mye bygging, men jeg har fikkset mye forskjellig som jeg tengte jeg skulle vise frem Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Den styringen var egentlig ganske nice, veldig basic, men nice. Du skal ikke ha noen form for temp måling? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 jeg har litt lyst å ha to små LCD paneler foran, men jeg trur jeg venter litt med det.. Kan ha seks ekstra temp.målere på hovedkortet mitt itillegg til den som er på GPU og CPU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå