hanbjo Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Ny update Se her !! Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei Det ble jo pent Bare stå på vidre.. Har du tenkt på dørløsningen og fargevalg? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 jepp Døra skal kunne åpnes som en vanlig dør (svingåpnes) -og den skal kunne tas av veldig enkelt, som andre kabinettdører (håper jeg) Regner med jeg skal ha hele kassa svart både utenfor og innvendig.. Blir evt. noe blått lys innvendig (noe svakt, liker ikke masse lys) Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Blir kanskje en ny update i morra.. Har jobbet mye med kabinettet i dag. Noen som har noen tips til hvordan jeg skal få gjemt kabler ol ?? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Da var Update #7 på plass.. Endret 26. februar 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Da er bilde-siden oppdatert (siden jeg har store bilder på).. Så hvis du leiter etter store bilder, finner du det HER Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hva slags type netting har du brukt, link? Veldig bra kabinett. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Takk.. Har kjøpt netting på bauhaus (fant ikke noe link på hjemmesiden deres). Kjøpte to nettingplater på 200x1000 mm som jeg kuttet opp. (pris: 199,- pr. plate) Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 hei. Det var dyre plater, men de var fine. Det gjør seg med netting Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, den nettingen falt jeg for. Den skal jeg bruke når jeg begynner på mitt prosjekt. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Da var jeg endelig kommet hjem etter 4 lange og kjedelige dager på hytta (uten internett) Platene er jeg veldig fornøyde med.. de passet perfekt til prosjektet mitt Disse platene skal garantert brukes til seinere prosjekter også Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Da har jeg lagt ut litt info om hva jeg mangler og hva jeg ikke mangler til prosjektet (se arbeidsloggen min) så hvis du har noe til overs du ønsker å donere bort, ta en titt der Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Da har jeg lakt ut en ny update. Den er ikke så stor da.. hehe Her ligger den :!: (klikk på smiley`en) Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 De viftene ble veldig bra. Stå på Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Takk I morra skal jeg se om jeg får jobbe litt mer.. Føler at tiden går ganske fort, har gått nesten en mnd. alt - så jeg får jobbe videre, sa blir nokk kabinettet klart til TG09 Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Liker arbeidet ditt! Gleder meg til å se det ferdig Er det greit å jobbe med de platene du bruker? Har 9mm kryssfinèr selv, men lurer på de du bruker til neste prosjekt. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hyggelig at du liker prosjektet mitt Platene er en drømm å jobbe med, men de kunne vært litt tykkere Så jeg vil anbefale deg å bruke litt tykkere plater enn jeg bruker (jeg bruker 12mm).. Men for all del, 12mm er mer enn nokk for mange, men de sprekker lett hehe.. Endret 1. mars 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Okey. Finèr er greit sånn da, det sprekker jo ikke, og jeg har bare 9mm. Kjipe er at man må jobbe så mye mer for at de skal bli fine, men fordeler og ulemper på begge deler da. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 hehe.. jepp.. er vel sparklinga til slutt som avgjør hva som er best Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Spennende prosjekt! Hvordan fester du viftene? (Spessielle)Skruer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå