BIM-Tech Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei. Det er ikke sikkert at viftekontrollen klarer mer enn en vifte på hver kanal. Har prøvd med AeroCool sin viftestyring. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Har sett litt på det selv.. Viser seg at alle de tre viftestyringene klarer å dra to vifter greit pr. kanal. Hvis det viser seg at det ikke går, får jeg bare styre resten av viftene via hovedkortet mitt Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Da var Update #4 lagt ut Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Bare jeg som kunne tenkt med muligheten for litt sørre bilder? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 hvilke 140mm vifter tenkte du? synest selv dette "kittet" ser lekkert ut men kan ikke si jeg har sett særlig av lignende i mindre. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Mr. Anki: - Valgte å bruke den størrelsen på bilden for at det ikke skal ta så lang tid for folk å loade siden ettervert.. Kan godt legge en link med større bilder hvis du ønsker det Cruzader: - Jeg regner med å bruke denne typen 140mm vifter.. Har ikke helt bestemt meg enda for hvordan vifter jeg skal bruke bak (de 80mm viftene) men jeg har to MIST 80mm vifter liggende jeg regner med å bruke.. Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 angående de 140mm viftene så bør du kanskje velge noen andre vhis du vil ha god kjøling... De er veldig stealth men de skyver lite luft Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Tja... 1000rpm / 93 m³.. Fire stk av den typen vifte + evt en 250 mm på sidepanelet, burde holde.. Men hvis du har noen forslag til bedre vifter, så må du si ifra (helst norske nettsider) Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Her finner dere de fleste bilden fra arbeidsloggen i stor størrelse.. : Link Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Da kan jeg friste med at det kommer en ny update i kveld Noen som kan gjette hva den går ut på ? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Da er Update #5 lakt ut.. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Da må jeg nokk en gang spørre om hjelp fra folket Har ikke helt funnet ut hvor jeg bør plasere ON/OFF knappen.. Har satt opp noen forslag på bildet under. Hvor syntes dere jeg bør plasere den ? A, B, C, D, eller E ?? Har du noen andre forslag så er det bare å låne bildet å tegne på selv Takk for forslag.. (beklager dårlig bilde, hadde ikke tid til å fikkse det nå) MVH HansiFansi Endret 19. februar 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Du skal ha en bryter til Power og en til Reset sant? Isåfall ville jeg gått for en i hver side i høyde med... ehh.. E? Mellom viftene hvertfall. Eller kanskje to helt i bunn... Ble usikker selv. Hehe. Ta og lag noen kjappe skisser på ett ark, så finner du fort ut hva du liker. Det er din mening som teller mest! Endret 19. februar 2009 av Ashaman Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hei. Hvor du skal plassere bryterene syntest jeg bestemmes av hvor kabinettet skal stå iforhold til hvor du skal sitte. Vist kabinettet skal stå på et bord til venstre (gamerplassering) for deg, så kunne du ha bryterene på høyre sidedør På gulvet, da kan du sette de på toppen, langt fremme. Men da blir det tungvint å bruke drevene og du ser ikke inn+ mye støv. Ville hatt bryterene mellom viftene og drevene. Litt over midten av kabinettet i forhold 1/3 fra toppwen. Endret 19. februar 2009 av Alu-Tech Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har kabinettet på gulvet ved siden av meg, så jeg bør nok ha knappen så høygt som mulig. Men noen ganger har jeg PCn ved siden av meg på bordet, så da passer det litt dårlig å ha power knappen på toppen.. hehe Må nok bli et sted foran kabinettet.. Vurderer å kutte ut den ene 5,25 plassen (den nederste) så blir det bedre plass til power / reset knapp og led lys.. Takk for svar btw Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Vurderer å kutte ut den ene 5,25 plassen (den nederste) så blir det bedre plass til power / reset knapp og led lys.. Gå for den den ideèn du! Trur ikke det hadde blitt så dumt. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 hehe... ser ikke poenget med fire stykk egentlig når jeg kun bruker max tre Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Da blir det en tur på Bauhaus i dag også.. Får se om jeg finner noe jeg trenger til prosjektet der.. Noen som veit om evt andre steder de selger alu-plater / metall-plater med masse hull i (sånn som Ashaman bruker til HDD oppheng) ? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Perforert aluminium heter det. Noen som veit hvor jeg får kjøpt det Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Da var alu-platene kjøpt Ny update i løpet av dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå