hanbjo Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Må igjen spørre folket om tips Er det noen som kan anbefale en viftestyring for meg ? Den må kunne / ha følgende: - Mulighet for å styre minst 4 kanaler - Kunne skru av viftene - Være svart - Ha et tøft utseene - Ha en god del kvalitet - Ha en brukbar pris Tar imot alle forslag.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 https://prisguiden.no/product.php?product_id=76168 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Har sett mye på den.. veldig fin, mye kvalitet og god pris. men det går ikke ann å skru av viftene med den.. Siden jeg skal ha hele 6 (evt. 7) vifter i kabinettet vil jeg ha muligheten til å skru av de viftene jeg ikke trenger til en hver tid Men for all del, takk for forslaget. Kom gjerne med flere.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hva med å lage et eget kontrollpanel? Er ikke noe vanskeligere enn å skaffe noen dreiemotstander og brytere, og lodde dette på ledningene til viftene. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Det kan være like greit å gjøre det sånn, men vil helst ha noe ferdig.. er så mye jobb å få alt perfekt.. Skal tengke litt mer på forslaget ditt Kom gjerne med flere forslag Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei. Hva med gullfarge innvendig, da får du noe som hardware og lys kan speile seg i og som ikke virker glorete. Som brytere til viftestyring kan du bruke noen små vippebrytere fra Clas Ohlson som funker fint til å bare slå av og på forskjellige ting. Du får plass til 6 stk på en rad 5,25 brønn. http://www.clasohlson.no/Product/Category....3;251712;251540 Fungerer fint, og det er bare å bruke små kabelsko Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Gullfarge innvendig Blir vel ikke helt hva jeg ønsker meg det.. men kunne vært tøfft hehe.. Ang. viftestyring vil jeg helst ha muligheten til å kunne regulere turtallet på viftene.. For all del, takk for innslaget Alu-Tech Setter pris på at du kommer med mange gode forslag Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Nice prosjekt Bare elsker de fractal (var det slik det skreivs?) viftene Tror dette kan bli velykket Heldig du var som fikk deg det skjermkortet Suppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei Utrolig så vanskelig du er da Hva med dette: http://microplex.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=99949 Er dette trinnløst nok.. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 hehe :!: Akkurat noe sånnt jeg ser etter.. eneste minus med den er at lysene er utrolig sterke (på full speed).. Men valget står mellom denne og et par andre.. Takk for forslaget Hei Heigren.. Hyggelig at du liker prosjektet mitt Bare å følge med på arbeidsloggen min.. ny uppdat kommer snart Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei. Dette da fra Zalman. Uken tilbud fra Microplex.no: http://microplex.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=92629 Da slipper du de sterke lysene... Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Veldig fin den og, men savner muligheten til å skru av viftene jeg ikke bruker med denne.. Ellers så er det et veldig fint produkt Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kan du ikke bare koble en vippebryter til hver vifte i tillegg, som ligger parallelt under de på viftestyringen. Da kan du slå av den viften du ikke bruker samtidig som at du vet hvilken vifte du slår av Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Funker det også, men hvis jeg heller kjøper en viftestyring med muligheten til å skru av viftene, slipper jeg ekstra brytere Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Skal tengke litt over forslagene deres hadde faktisk vært kult å mekke en egen viftestyring Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Da har jeg bestemt meg får å bruke en ferdiglagd viftestyring.. Altså jeg kommer ikke til å lage en selv.. (blir alt for mye mas og rot for å få det perfekt) Men en viftestyring må jeg ha.. Så nå har jeg funnet frem tre forskjellige viftestyringer, men hvem skal jeg velge.. ?? Nr. 1 ? Nr. 2 ? Nr. 3 ? Som nevnt tidligere vil jeg at viftestyringen skal oppfylle så mange krav som mulig.. Her er en liste over de viktigste: - Kunne slå av viftene - Se bra ut sammen med et svart kabinett - Kunne kontrollere minst 4-5 kanaler - Ha en god del kvalitet Endret 16. februar 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Bare å komme med forslag.. Nr. 1, 2 eller 3 ?? Kan friste med at update #4 er rett rundt svingen Endret 16. februar 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei. Jeg ville ha satset på nr 3. Stilig løsning. Oppfyller dine krav. Du kan slå helt av viften du ikke bruker + tempratursensor God kvalitet og ikke for mye lys Syntest det var utrolig fett.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nummer tre er stilig ja Men da ville jeg ha hatt blå lys overalt i kassen. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Blir nokk nummer tre da.. Har sett mye på den, men syntes det ble litt lite med kun fire kanaler.. (dette løser jeg ved å koble to vifter pr. kanal ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå