hanbjo Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Har brukt en del penger på¨PC nå. Du og ? haha.. samma her Har vel brukt over 10 lapper på PC stuff hittil i 2009 :S Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Men jeg har ett Lian Li med 2 x 140mm vifter i front hvor en 2 x 140mm radiator hadde passet perfekt. Men jeg kan sikkert borre hul i bånn av kabinettet og feste NorthQ'en, bare vannslangene er lange nok. Det tviler jeg på. EDIT: Jeg ble frastjålet lommebok, mobil og solbriller på Oslo S i dag. Jeg hadde 3500 i cash i lommeboka(Som jeg skulle ha med på ferie). Jeg bærte rundt på bagen og la jakka under den du holder i også var den plutslig jakka borte. Vi gikk tilbake og fant jakka, men ikke innholdet. Jævlig kjipt! Endret 22. juni 2009 av Durochris Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Serr ? ! .. Så jev*** kjipt Tenk på alt man kunne kjøpt for de penga, isteden for at en tulling stjeler dem Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Serr ? ! ..Så jev*** kjipt Tenk på alt man kunne kjøpt for de penga, isteden for at en tulling stjeler dem Ja, det er sykt kjipt. Men fikk spærra bankkortet og mobilen(hadde 1500 på kortet). Bra jeg har reiseforsikring Så jeg får igjen alt. Det som er kjipt er at han tulling har mine 3500 jeg fikk til bursdag. Og lommeboka hadde jeg kjøpt i spania, dyr Quiksilver lommebok. Er ikke akk lett å få igjen den. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Flaks at du hadde reiseforsikring Synd du ikke får tilbake lommeboka av forsikringsselskapet da hehe Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Flaks at du hadde reiseforsikring Synd du ikke får tilbake lommeboka av forsikringsselskapet da hehe Ja, men jeg får pengene den har verdt, men blir ikke det samme... Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hva slags trådløst nettverkskort har du? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Det er et Jensen Air:Link 83300 kort Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det er et Jensen Air:Link 83300 kort Ja, det har jeg også. Men jeg får ikke brukt det for å si det sånn. Nettverkskortet forstyrrer lydkortet så når jeg sitter på Skype hakker lyden, youtube hakker lyden eller hvis jeg ser på film og er på internett samtidig hakker lyden. Det er også veldig ustabilt. Har du opplevd noe sånnt? HW se signatur. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg har så og si aldrig brukt det hehe.. kjøpte det bare for å ha et kraftig nettverkskort der jeg ikke har tilgang på kablet nettverk De gangene jeg har brukt det har jeg ikke hatt noe problem med det Lenke til kommentar
arnakke Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei HansiFansi...bifaller alt det positive andre alt har sagt om prosjeket og arbeidet ditt. Men jeg finner ikke målene på 'kassa'....'Plinge93' og 'MrAnki' har angitt sine. Går det an å oppdatere en tegning med dimensjonene? Også hvor mye plass ( mål )du har avsatt til PSU og harddiskene. Skulle også gjerne 'se' noe tydeligere (for meg, altså) hvordan hele 'døra' er tilpasset 'kassa'? Hovedkortet ditt kunne nesten ikke bli nyere....gratulerer og lykke til! hilsen arnakke Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 aha.. hehe Målene på kassen er 600 X 620 X 210 (mm). Skal se om jeg får lastet opp noe oppdatert bilde etterhvert Lenke til kommentar
arnakke Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Takk for målene.....nå forstår jeg hvorfor den virker så 'skinny'! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Kommer med en ny update nå snart.. Noen som kan gjette hva jeg har gjort nå ? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 hhmm.. Du har montert den nye HW. Hva kan det være? Blu ray? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 hehe.. skulle ønske det var begge deler Kan jo si at det er noe "hardware" og en slags kjøleløsning får det (Det er ikke noe heftig dyr hardware) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå