lain Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 siden den ble sendt fra utlandet, så skal det egentlig komme moms i tillegg om den kostet over 200 spenn. Om det ikke er norsk side da, noe jeg mente det ikke var. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Pakken slapp vel gjennom tollen da Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 jeg har hørt at bare rundt 25% av alle pakker blir stoppa i tollen. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Da slapp begge pakkene mine gjennom tollen da Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Skal se om jeg får lagt ut en ny update i dag Har gjort ferdig kabinettet pg begynt å montere hovedkort og DVD-starsjoner Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Nå er kabinettet ferdig Men har så vondt i ryggen nå, at jeg ikke orker å ta masse bilder osv.. Kan låve dere en stooooor update før TG Noen spørsmål ? Bare å spørre.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvorfor har du vondt i ryggen? =P Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvorfor har du vondt i ryggen? =P Han falt jo ned trappa på 1.april. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 ta et varmt bad også kan du ta bilder og legge ut i kveld Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Grunnen til at jeg har vondt i ryggen, er at jeg har sittet minst 4 timer hver dag og jobbet med kabinettet hver dag denne uka.. å Skal se om jeg rekker en update i kveld Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Okey! =P Ta deg noen minutter på sofaen så legger du et en update! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Update 25 er nå på plass LINK Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 wow, må si at kabinettet er utrolig kult! kom på at i lista du skulle lage med hvor du kjøpte ting osv. kan du også skrive om pakkene kom gjennom tollen (utenlandspakker altså) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ble et ganske lekkert og smakfullt resultat. MEN JEG VIL HA STØRRE BILDER FFS!!! Bare synd du er ferdig nå, og akkurat som med et visst Antec P182, så er det egentlig ganske trist, for da kan jeg ikke glede meg til nye updates. Åhh.. Btw, jeg leste at det kommer enda en update ja, og da må du huske EN ting. STOOOOOOOOOORE BILDER Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 wow, det ble svært :O gratulere med endt prosjekt Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 wow, må si at kabinettet er utrolig kult! kom på at i lista du skulle lage med hvor du kjøpte ting osv. kan du også skrive om pakkene kom gjennom tollen (utenlandspakker altså) Det skal jeg se om jeg husker på Kan jo lage ferdig lista når jeg får tid, så kan du evt. si ifra hvis det er noe som mangler Ble et ganske lekkert og smakfullt resultat. MEN JEG VIL HA STØRRE BILDER FFS!!! Bare synd du er ferdig nå, og akkurat som med et visst Antec P182, så er det egentlig ganske trist, for da kan jeg ikke glede meg til nye updates. Åhh.. Btw, jeg leste at det kommer enda en update ja, og da må du huske EN ting. STOOOOOOOOOORE BILDER Større bilder kommer og enda en update Men det er fortsatt mange gode prosjekter på gang her da wow, det ble svært :O gratulere med endt prosjekt hehe.. stort er det ja nesten for stort, men det kan jeg nok bare dra nytta av seinere.. Takk for hyggelig komentar Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Grattis med ferdig kabinett Må komme bort og se det på TG Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Steike! Dette ser bra ut nå! Ble sinnsykt bra med de nye bryterne! Men kunne gjort seg med en liten photoshoot av kassa slik att man ser den fra alle kanter. Kjekk fjernkontroll! Kunne du skrevet litt kjappt om hvor bra du synes den funker når du har fått testet den litt? Har hatt en slik selv, men den var ikke noe bra synes jeg, men vil egentlig få meg en slik til HTPCen etterhvert... Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Grattis med ferdig kabinett Må komme bort og se det på TG Bare å komme bort å se så mye du vil Hvor er det du skal sitte hen ? Steike! Dette ser bra ut nå!Ble sinnsykt bra med de nye bryterne! Men kunne gjort seg med en liten photoshoot av kassa slik att man ser den fra alle kanter. Kjekk fjernkontroll! Kunne du skrevet litt kjappt om hvor bra du synes den funker når du har fått testet den litt? Har hatt en slik selv, men den var ikke noe bra synes jeg, men vil egentlig få meg en slik til HTPCen etterhvert... Bryterene syntes jeg var ordentlig fine var absolutt vert de 400kronene (det var med PSU monterngsplate og et "molex" verktøy) Blir mange store bilder i neste update Har tengt å lage en liten video også som jeg evt. kan poste i arbeidsloggen når den er ferdig Fjernkontrollen syntes jeg fungerer helt fint Alt fungerer som det skal, ingen problemer med min hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå